Autor |
Zpráva |
Santy
Anonymní
|
Čip tuning |
|
Mate nekdo v z-tku čip? Uvažuji o čipu tak scháním nějaké informace, zkušenosti a poř kdo by mi ho bezpečně namontoval.
|
|
pá Led 05, 2007 10:10 pm |
|
|
Drag
Prezident N.O.C. - 350Z
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 650
|
|
čip tuning |
|
Čip má v autě Jenýcek, v Autech členů je to popsáno, jinak podle toho, co jsem o tomto diskutoval, se názory na chip tuning dost různí.....
V každém případě počítej se zvýšením výkonu asi o 10%, vyšší čísla jsou fikce......
Ještě jedna info: na jaře uděláme akci Měření skutečného výkonu na motorové brzdě v Nissanu, tam zjistíš, jak máš zajetý a udržovaný motor
|
|
so Led 06, 2007 8:52 am |
|
|
Anonymní
|
Re: čip tuning |
|
|
|
Čip má v autě Jenýcek, v Autech členů je to popsáno, jinak podle toho, co jsem o tomto diskutoval, se názory na chip tuning dost různí.....
V každém případě počítej se zvýšením výkonu asi o 10%, vyšší čísla jsou fikce......
Ještě jedna info: na jaře uděláme akci Měření skutečného výkonu na motorové brzdě v Nissanu, tam zjistíš, jak máš zajetý a udržovaný motor |
To je fakt nazory se dost ruzni, asi je nejlepsi to vyzkouset a otestovat, nebo se nechat svest od Janycka Kazdopadne na brzdu bych taky rad zajel, takze se na jare pridam a pak zvazim i ten cip. preci jen 10% zvyseni vykonu je celkem dost je to cca 28 koniku navic, ale vyraznejsi zvyseni je krouticiho momentu co je fajn.
|
|
ne Led 07, 2007 1:58 am |
|
|
Santy
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 9.1.2007 Příspěvky: 109
|
|
Re: čip tuning |
|
Janycku az se tu objevis tak se podel se zkusenostmi s cipem...) Vazne o tom uvazuji..diky
|
|
st Led 10, 2007 12:39 pm |
|
|
Anonymní
|
Re: čip tuning |
|
|
|
|
|
Čip má v autě Jenýcek, v Autech členů je to popsáno, jinak podle toho, co jsem o tomto diskutoval, se názory na chip tuning dost různí.....
V každém případě počítej se zvýšením výkonu asi o 10%, vyšší čísla jsou fikce......
Ještě jedna info: na jaře uděláme akci Měření skutečného výkonu na motorové brzdě v Nissanu, tam zjistíš, jak máš zajetý a udržovaný motor |
To je fakt nazory se dost ruzni, asi je nejlepsi to vyzkouset a otestovat, nebo se nechat svest od Janycka Kazdopadne na brzdu bych taky rad zajel, takze se na jare pridam a pak zvazim i ten cip. preci jen 10% zvyseni vykonu je celkem dost je to cca 28 koniku navic, ale vyraznejsi zvyseni je krouticiho momentu co je fajn. |
Dragu n a mereni jedu take, tak mi dej vedet. U cipu nepreplnovanych motoru bych byl s vysledkem opatrnejsi, vetsinou jsou do 5 %. Kojak
|
|
ne Led 21, 2007 5:40 pm |
|
|
Drag
Prezident N.O.C. - 350Z
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 650
|
|
|
|
Neboj Jardo, všichni členové budou zváni....
Tedy osobně mnou, a budem to točit na video
Přemýšlím, že to pojednáme jako společenskou akci s rautíčkem.
Měj se....
|
|
ne Led 21, 2007 8:43 pm |
|
|
pipni
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 182
|
|
Odstraneni omezovace rychlosti 260kmh |
|
Jsem tu u jednoho prispevku cetl, ze jel 280kmh. Nabizi nejak firma u nas odstraneni tohoto omezovace? Jak je to pak se zarukou?
|
|
st Úno 14, 2007 10:28 am |
|
|
Drag
Prezident N.O.C. - 350Z
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 650
|
|
Re: Odstraneni omezovace rychlosti 260kmh |
|
|
|
Jsem tu u jednoho prispevku cetl, ze jel 280kmh. Nabizi nejak firma u nas odstraneni tohoto omezovace? Jak je to pak se zarukou? |
Já to vytáhl na 297 km/h na dig. ukazateli, na budíku to skončilo na 280,
jel jsemna nové dálnici Brno - Znojmo, byla bez kamionů.
A do omezovače jsem nešahal, jen jsem se postupně, zlehka rozjížděl...
On omezovač spíná podle otáček, ne podle rychlosti, takže když nedáš plyn k podlaze, tak se otáčky zvedají celkem pomalu.
Trojka mi jede do 165 a čtyřka přes 200
Jinak co se týče záruky, šáhneš do elektroniky a motoru a konec. Protože Nissan žádný takový zásah neschválí, a rád se záruce vyhne.
Jako každá fabrika.....
Kojak taky jezdí hodně rychle, ale at to napíše sám, abych ho nepráskl
|
|
st Úno 14, 2007 11:07 am |
|
|
pipni
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 182
|
|
Re: Odstraneni omezovace rychlosti 260kmh |
|
|
|
|
|
Jsem tu u jednoho prispevku cetl, ze jel 280kmh. Nabizi nejak firma u nas odstraneni tohoto omezovace? Jak je to pak se zarukou? |
Já to vytáhl na 297 km/h na dig. ukazateli, na budíku to skončilo na 280,
jel jsemna nové dálnici Brno - Znojmo, byla bez kamionů.
A do omezovače jsem nešahal, jen jsem se postupně, zlehka rozjížděl...
On omezovač spíná podle otáček, ne podle rychlosti, takže když nedáš plyn k podlaze, tak se otáčky zvedají celkem pomalu.
Trojka mi jede do 165 a čtyřka přes 200
Jinak co se týče záruky, šáhneš do elektroniky a motoru a konec. Protože Nissan žádný takový zásah neschválí, a rád se záruce vyhne.
Jako každá fabrika.....
Kojak taky jezdí hodně rychle, ale at to napíše sám, abych ho nepráskl |
Me to proste od 260 uz nepridava. Vzdycky mam nohu az na podlaze, priste to zkusim pomalejc se dostat na tu rychlost, ale stejne bych rek ze se to zastavi. Pri 260kmh mi to toci tak 5750, vic pak uz nic..
|
|
st Úno 14, 2007 11:50 am |
|
|
Anonymní
|
Re: Odstraneni omezovace rychlosti 260kmh |
|
|
|
|
|
|
|
Jsem tu u jednoho prispevku cetl, ze jel 280kmh. Nabizi nejak firma u nas odstraneni tohoto omezovace? Jak je to pak se zarukou? |
Já to vytáhl na 297 km/h na dig. ukazateli, na budíku to skončilo na 280,
jel jsemna nové dálnici Brno - Znojmo, byla bez kamionů.
A do omezovače jsem nešahal, jen jsem se postupně, zlehka rozjížděl...
On omezovač spíná podle otáček, ne podle rychlosti, takže když nedáš plyn k podlaze, tak se otáčky zvedají celkem pomalu.
Trojka mi jede do 165 a čtyřka přes 200
Jinak co se týče záruky, šáhneš do elektroniky a motoru a konec. Protože Nissan žádný takový zásah neschválí, a rád se záruce vyhne.
Jako každá fabrika.....
Ja jsem na tom stejne zatim se mi nepodarilo pres 260km, no teorije pozvolneho pridavani a oblbnout otacky,,,,no uvidime testnu to..
Kojak taky jezdí hodně rychle, ale at to napíše sám, abych ho nepráskl |
Me to proste od 260 uz nepridava. Vzdycky mam nohu az na podlaze, priste to zkusim pomalejc se dostat na tu rychlost, ale stejne bych rek ze se to zastavi. Pri 260kmh mi to toci tak 5750, vic pak uz nic.. |
|
|
st Úno 14, 2007 6:53 pm |
|
|
Santy
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 9.1.2007 Příspěvky: 109
|
|
Re: Odstraneni omezovace rychlosti 260kmh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jsem tu u jednoho prispevku cetl, ze jel 280kmh. Nabizi nejak firma u nas odstraneni tohoto omezovace? Jak je to pak se zarukou? |
Já to vytáhl na 297 km/h na dig. ukazateli, na budíku to skončilo na 280,
jel jsemna nové dálnici Brno - Znojmo, byla bez kamionů.
A do omezovače jsem nešahal, jen jsem se postupně, zlehka rozjížděl...
On omezovač spíná podle otáček, ne podle rychlosti, takže když nedáš plyn k podlaze, tak se otáčky zvedají celkem pomalu.
Trojka mi jede do 165 a čtyřka přes 200
Jinak co se týče záruky, šáhneš do elektroniky a motoru a konec. Protože Nissan žádný takový zásah neschválí, a rád se záruce vyhne.
Jako každá fabrika.....
Ja jsem na tom stejne zatim se mi nepodarilo pres 260km, no teorije pozvolneho pridavani a oblbnout otacky,,,,no uvidime testnu to..
Kojak taky jezdí hodně rychle, ale at to napíše sám, abych ho nepráskl |
Me to proste od 260 uz nepridava. Vzdycky mam nohu az na podlaze, priste to zkusim pomalejc se dostat na tu rychlost, ale stejne bych rek ze se to zastavi. Pri 260kmh mi to toci tak 5750, vic pak uz nic.. |
|
jj ja jsem na tom stejne dostal jsem se na 260 a konec dal to neslo, ledaze bych to pustil z velkeho kopce No nevim teorie postupneho - pomaleho pridavani...Dragu nejel si taky nahodou z velkeho kopce dolu fiii
|
|
st Úno 14, 2007 7:05 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
Re: Odstraneni omezovace rychlosti 260kmh |
|
|
|
|
|
Jsem tu u jednoho prispevku cetl, ze jel 280kmh. Nabizi nejak firma u nas odstraneni tohoto omezovace? Jak je to pak se zarukou? |
Já to vytáhl na 297 km/h na dig. ukazateli, na budíku to skončilo na 280,
jel jsemna nové dálnici Brno - Znojmo, byla bez kamionů.
A do omezovače jsem nešahal, jen jsem se postupně, zlehka rozjížděl...
On omezovač spíná podle otáček, ne podle rychlosti, takže když nedáš plyn k podlaze, tak se otáčky zvedají celkem pomalu.
Trojka mi jede do 165 a čtyřka přes 200
Jinak co se týče záruky, šáhneš do elektroniky a motoru a konec. Protože Nissan žádný takový zásah neschválí, a rád se záruce vyhne.
Jako každá fabrika.....
Kojak taky jezdí hodně rychle, ale at to napíše sám, abych ho nepráskl |
Vis, ze jsem opatrny se chlubit, bohuzel jsou odchylky tachometru od skutecnosti primo umerne zvysujici se rychlosti. Kdysy jsem cetl nejake tabulky, nejlepe pri mereni odchylek dopadl Jag a nemec. luxusni auta, a to bylo pri 250km na tachom, tak pres GPS az 8 km mene. Ostatni vozy vcetne Japan hruza. Vim, ze tvuj motor, tedy ten povodni byl super a taky ze zkusenosti vim, ze dva nebo deset stejnych motoru maji ruzne vykony. S tim, se setkal asi kazdy. Je to asi o presnosti jednotlivych dilu, nebo serii dilu, sestaveni motoru atd, byt to sekaji masiny. No u cipovani, samozrejme dava zaruku cipujici firma, s jednou uz makem 6 let. V Nissanu poznaji prd, tak neni co resit. Aby to udelalo tvych 10%,. muselp se upravt sani, tedy alespon lepsi svody, fitr a taky to snadneji vyplachnout, tedy ladaky s resonatory, Mam s tim zkusenost z Jaga XK 8, udelali jsme zavodni svody na motor 4,2 V8, ladene vyfuky Supersprint, vyhodili jsme katal., a obrovsky sport. filtr. Jo a samo, ze se poladila jednotka. a vysledek ? puvodni vykon 300 ps, novy 315 ps, bylo to znat spis na kroutaku, byla tam lepsi krivka kroutaku, o 1000 ot nize. A votom to je. Bylo to mereno u Opel Srba 2x a pokazde to vyslo jinak. Takze mereni na brzdach take neni moc presne. A to nejvic vykonu udelaly ty svody a odstr.kat. Najdi si fi. DigiTech, maji tam tabulky na cipy a power boxy, proste u neprepl. je vysledek nevyrazny.
|
|
čt Úno 15, 2007 10:50 pm |
|
|
Anonymní
|
Re: Odstraneni omezovace rychlosti 260kmh |
|
|
|
|
|
|
|
Jsem tu u jednoho prispevku cetl, ze jel 280kmh. Nabizi nejak firma u nas odstraneni tohoto omezovace? Jak je to pak se zarukou? |
Já to vytáhl na 297 km/h na dig. ukazateli, na budíku to skončilo na 280,
jel jsemna nové dálnici Brno - Znojmo, byla bez kamionů.
A do omezovače jsem nešahal, jen jsem se postupně, zlehka rozjížděl...
On omezovač spíná podle otáček, ne podle rychlosti, takže když nedáš plyn k podlaze, tak se otáčky zvedají celkem pomalu.
Trojka mi jede do 165 a čtyřka přes 200
Jinak co se týče záruky, šáhneš do elektroniky a motoru a konec. Protože Nissan žádný takový zásah neschválí, a rád se záruce vyhne.
Jako každá fabrika.....
Kojak taky jezdí hodně rychle, ale at to napíše sám, abych ho nepráskl |
Vis, ze jsem opatrny se chlubit, bohuzel jsou odchylky tachometru od skutecnosti primo umerne zvysujici se rychlosti. Kdysy jsem cetl nejake tabulky, nejlepe pri mereni odchylek dopadl Jag a nemec. luxusni auta, a to bylo pri 250km na tachom, tak pres GPS az 8 km mene. Ostatni vozy vcetne Japan hruza. Vim, ze tvuj motor, tedy ten povodni byl super a taky ze zkusenosti vim, ze dva nebo deset stejnych motoru maji ruzne vykony. S tim, se setkal asi kazdy. Je to asi o presnosti jednotlivych dilu, nebo serii dilu, sestaveni motoru atd, byt to sekaji masiny. No u cipovani, samozrejme dava zaruku cipujici firma, s jednou uz makem 6 let. V Nissanu poznaji prd, tak neni co resit. Aby to udelalo tvych 10%,. muselp se upravt sani, tedy alespon lepsi svody, fitr a taky to snadneji vyplachnout, tedy ladaky s resonatory, Mam s tim zkusenost z Jaga XK 8, udelali jsme zavodni svody na motor 4,2 V8, ladene vyfuky Supersprint, vyhodili jsme katal., a obrovsky sport. filtr. Jo a samo, ze se poladila jednotka. a vysledek ? puvodni vykon 300 ps, novy 315 ps, bylo to znat spis na kroutaku, byla tam lepsi krivka kroutaku, o 1000 ot nize. A votom to je. Bylo to mereno u Opel Srba 2x a pokazde to vyslo jinak. Takze mereni na brzdach take neni moc presne. A to nejvic vykonu udelaly ty svody a odstr.kat. Najdi si fi. DigiTech, maji tam tabulky na cipy a power boxy, proste u neprepl. je vysledek nevyrazny. |
Svody..o tech zrovna premyslim take,myslis tyto? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-350z-Infiniti-G35-Down-Downpipe-Y-Pipe-Header_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33633QQihZ014QQitemZ330086786809QQrdZ1
a jeste filtr
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NISMO-NISSAN-350Z-FAIRLADY-Z-R-TUNE-COLD-AIR-INTAKE-KIT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ38634QQihZ001QQitemZ110091860321QQrdZ1
|
|
čt Úno 15, 2007 11:14 pm |
|
|
Santy
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 9.1.2007 Příspěvky: 109
|
|
Re: Odstraneni omezovace rychlosti 260kmh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jsem tu u jednoho prispevku cetl, ze jel 280kmh. Nabizi nejak firma u nas odstraneni tohoto omezovace? Jak je to pak se zarukou? |
Já to vytáhl na 297 km/h na dig. ukazateli, na budíku to skončilo na 280,
jel jsemna nové dálnici Brno - Znojmo, byla bez kamionů.
A do omezovače jsem nešahal, jen jsem se postupně, zlehka rozjížděl...
On omezovač spíná podle otáček, ne podle rychlosti, takže když nedáš plyn k podlaze, tak se otáčky zvedají celkem pomalu.
Trojka mi jede do 165 a čtyřka přes 200
Jinak co se týče záruky, šáhneš do elektroniky a motoru a konec. Protože Nissan žádný takový zásah neschválí, a rád se záruce vyhne.
Jako každá fabrika.....
Kojak taky jezdí hodně rychle, ale at to napíše sám, abych ho nepráskl |
Vis, ze jsem opatrny se chlubit, bohuzel jsou odchylky tachometru od skutecnosti primo umerne zvysujici se rychlosti. Kdysy jsem cetl nejake tabulky, nejlepe pri mereni odchylek dopadl Jag a nemec. luxusni auta, a to bylo pri 250km na tachom, tak pres GPS az 8 km mene. Ostatni vozy vcetne Japan hruza. Vim, ze tvuj motor, tedy ten povodni byl super a taky ze zkusenosti vim, ze dva nebo deset stejnych motoru maji ruzne vykony. S tim, se setkal asi kazdy. Je to asi o presnosti jednotlivych dilu, nebo serii dilu, sestaveni motoru atd, byt to sekaji masiny. No u cipovani, samozrejme dava zaruku cipujici firma, s jednou uz makem 6 let. V Nissanu poznaji prd, tak neni co resit. Aby to udelalo tvych 10%,. muselp se upravt sani, tedy alespon lepsi svody, fitr a taky to snadneji vyplachnout, tedy ladaky s resonatory, Mam s tim zkusenost z Jaga XK 8, udelali jsme zavodni svody na motor 4,2 V8, ladene vyfuky Supersprint, vyhodili jsme katal., a obrovsky sport. filtr. Jo a samo, ze se poladila jednotka. a vysledek ? puvodni vykon 300 ps, novy 315 ps, bylo to znat spis na kroutaku, byla tam lepsi krivka kroutaku, o 1000 ot nize. A votom to je. Bylo to mereno u Opel Srba 2x a pokazde to vyslo jinak. Takze mereni na brzdach take neni moc presne. A to nejvic vykonu udelaly ty svody a odstr.kat. Najdi si fi. DigiTech, maji tam tabulky na cipy a power boxy, proste u neprepl. je vysledek nevyrazny. |
Svody..o tech zrovna premyslim take,myslis tyto? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-350z-Infiniti-G35-Down-Downpipe-Y-Pipe-Header_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33633QQihZ014QQitemZ330086786809QQrdZ1
a jeste filtr...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NISMO-NISSAN-350Z-FAIRLADY-Z-R-TUNE-COLD-AIR-INTAKE-KIT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ38634QQihZ001QQitemZ110091860321QQrdZ1 |
a jeste jeden kousek...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INJEN-COLD-AIR-INTAKE-CAI-03-06-Nissan-350Z-SP1986-Z33_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ38634QQihZ006QQitemZ160082865376QQrdZ1
|
|
čt Úno 15, 2007 11:15 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
Re: Odstraneni omezovace rychlosti 260kmh |
|
[quote="Anonymous"]
|
|
|
|
|
|
Jsem tu u jednoho prispevku cetl, ze jel 280kmh. Nabizi nejak firma u nas odstraneni tohoto omezovace? Jak je to pak se zarukou? |
Já to vytáhl na 297 km/h na dig. ukazateli, na budíku to skončilo na 280,
jel jsemna nové dálnici Brno - Znojmo, byla bez kamionů.
A do omezovače jsem nešahal, jen jsem se postupně, zlehka rozjížděl...
On omezovač spíná podle otáček, ne podle rychlosti, takže když nedáš plyn k podlaze, tak se otáčky zvedají celkem pomalu.
Trojka mi jede do 165 a čtyřka přes 200
Jinak co se týče záruky, šáhneš do elektroniky a motoru a konec. Protože Nissan žádný takový zásah neschválí, a rád se záruce vyhne.
Jako každá fabrika.....
Ja jsem na tom stejne zatim se mi nepodarilo pres 260km, no teorije pozvolneho pridavani a oblbnout otacky,,,,no uvidime testnu to..
Kojak taky jezdí hodně rychle, ale at to napíše sám, abych ho nepráskl |
Me to proste od 260 uz nepridava. Vzdycky mam nohu az na podlaze, priste to zkusim pomalejc se dostat na tu rychlost, ale stejne bych rek ze se to zastavi. Pri 260kmh mi to toci tak 5750, vic pak uz nic.. |
[/quote Me je delali primo na motor v MB , fesak je tam dela pro zavodni motory, Kdyby jsi chtel vejfuky, dal bych ti sve Supersprinty, objednal bych si ty same, ale z titanu. Uz bojuju s vahou Z i se svoji. Ty rezonatory jsou hodne dulezity, kdyz zrychlis plyny u motoru, muzseji taky rychle vem z vejfuku, ale to urcite vis. Tuhle upravu ti mohu jen doporucit , Filtr, svody, vyfuky, poladit jednotku a pojede to jak blazen. A jeste polestit doury. U menarostla hrozne vaha, turbo kit, body kit moje s kila, vetsi treni na vetsich pneu, to jsou ty negace. Az to dodelam, tak pujde auto na vahu, urcite ma nejmene 1,7 t a to je naprd.
|
|
čt Úno 15, 2007 11:42 pm |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|