Autor |
Zpráva |
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
Úprava motoru |
|
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení /, dám ke zkouknutí
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
čt Čer 12, 2008 10:26 am |
|
|
Mario
vojín
Založen: 5.11.2007 Příspěvky: 30 Bydliště: Uherské Hradiště |
|
Re: Úprava motoru |
|
|
|
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení /, dám ke zkouknutí |
gratulace pane uz se tesim na svezeni
_________________ 350Z, vortech, hks, ... |
|
ne Čer 15, 2008 10:59 am |
|
|
vlastik.vitek
Člen FanClubu 350Z
Založen: 13.8.2007 Příspěvky: 95 Bydliště: Brumov-Bylnice |
|
Re: Úprava motoru |
|
|
|
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení /, dám ke zkouknutí |
Jj, taky gratuluju.... Ten výkon je dost veliký, a ten krouťák, to je neco, to se jen tak nevidí..... Už se těším na obrázky a doufám že i na svezení
|
|
ne Čer 15, 2008 7:27 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
Re: Úprava motoru |
|
|
|
|
|
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení /, dám ke zkouknutí |
Jj, taky gratuluju.... Ten výkon je dost veliký, a ten krouťák, to je neco, to se jen tak nevidí..... Už se těším na obrázky a doufám že i na svezení |
Ahoj. krou´ták je přímo pekelnej a nevyužitelnej, musí dolů, všechno by to urval. Nějak si s tím poradíme
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
ne Čer 15, 2008 7:52 pm |
|
|
vlastik.vitek
Člen FanClubu 350Z
Založen: 13.8.2007 Příspěvky: 95 Bydliště: Brumov-Bylnice |
|
Re: Úprava motoru |
|
|
|
|
|
|
|
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení /, dám ke zkouknutí |
Jj, taky gratuluju.... Ten výkon je dost veliký, a ten krouťák, to je neco, to se jen tak nevidí..... Už se těším na obrázky a doufám že i na svezení |
Ahoj. krou´ták je přímo pekelnej a nevyužitelnej, musí dolů, všechno by to urval. Nějak si s tím poradíme |
Tak to jo, jsem si říkal, to by se ani nedalo přenést na cestu ten výkon
|
|
ne Čer 15, 2008 8:18 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
MOTOR VQ V 350 Z-CHARAKTERISTIKA |
|
Svůj debut si odbyl již v r.94, ve druhé generaci Maximy QX. v té době se jednalo o nejlehčí šestiválec do V a je zřejmě do dnes. Je celohliníkové konstrukce se suchými tenkými, ocelovými vložkami, kovanou klikovou hřídelí, kovanými písty a ojniceni. Velmi lehké jsou hlavy i duté vačkové hřídele, bez hydraul. zvedátek. Ty jsou nahrazeny klasikou, hrníčkovými a o správnou ventilovou vůli se starají přesné vymezovací kalibry. Tyto kalibry, tedy podložky se mění až při zhlučnění motoru. O rozvody se téměř není nutné starat,díky jednořadému řetězu, kteý přímo roztáčí sací vačky a od těch jsou kratšími řetízky poháněny vnější vačky, výfukové. Agregát se velmi rychle ohřívá i v zimě, díky dvěma, na sobě nezávislými chladícími okruhy.Jeden proudí pouze blokem,druhý hlavami. / tolik výpis z odb.časo./ Je vidět, že motor je velmi dobře konstrukčně řešen,mě tam chybí pouze přímý vstřik přímo nad píst, což už je dnes v celku běžné. Co mě překvapilo, že jsou i kované ojnice. To je velmi dobré pro přídavné, přeplńování. Je zde překážkou jen velký kompresní poměr, který je nutné řešit, jak se pustí tlaky nad 0,5 bar. Ale myslím, že levné řešení, jsou podložky mezi blok a hlavy. Kdybych to věděl, řešil bych to takto, levně a v výkonu kolem 500 ps bych se dostal také. Jen lepší lágry a sadu vysokotlakých těsnění a štelovatelnou jednotku:(
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
ne Črc 06, 2008 4:41 pm |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|