Autor |
Zpráva |
Mario
vojín
Založen: 5.11.2007 Příspěvky: 30 Bydliště: Uherské Hradiště |
|
Niss 350Z kompresor (uz i na prodej) |
|
tak uz jsem si zajezdil, tak pujde zase o dům dál, timto je naprodej
Tak nejaky zakladní stručné informace k prodeji:
rok 2004
výkon cca 380ps
TK+ME do 7/2010
Evropská verze, prodáno jako nové v Belgii
výbava:
6xabg
vyhřívané sedačky
elektrické sedačky
interiér kombinace červeno-černé kůže
audiosystém original Bose (6+1)original autoradio s vnitřím CD měničem na 6CD.
ABS + ESP
El. okna + el. zrcátka
aut.klima
najeto 48.000km
18" kované kola RAYS
úpravy:
namontován kompresor prestižní firmy Vortech
elektronika HKS
keramická spojka
karbonová kapota a karbonové blatníky
závodní silný ALU chladič -voda
a spousta vychytávek a uprav na dlouhé psaní...
Úpravy za více jak 300.000czk.
Více informací po telefonu, mailu, osobně.
tel: 777266144
Cena: 690.000.- czk
_________________ 350Z, vortech, hks, ... |
|
pá Lis 14, 2008 11:55 am |
|
|
Ondra.
četař
Založen: 8.8.2007 Příspěvky: 154 Bydliště: Tábor |
|
|
|
cu udeš kupovat místo Zetka?
|
|
ne Lis 16, 2008 12:08 pm |
|
|
drilu
branec
Založen: 28.6.2008 Příspěvky: 2
|
|
|
|
|
|
cu udeš kupovat místo Zetka? |
Trochu si počká a kúpi 370z
|
|
ne Lis 16, 2008 1:09 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Parametry? Údržba? |
|
Taky uvažuju o kompresoru Vortech a zajímá mne, jak je náročná údržba, jak často se mění olej, jak moc je to hlučné oproti standardu, jaká je spotřeba, ...
Máš grafy z měření výkonu a krouťáku na brzdě?
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
st Bře 11, 2009 5:06 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
Re: Parametry? Údržba? |
|
|
|
Taky uvažuju o kompresoru Vortech a zajímá mne, jak je náročná údržba, jak často se mění olej, jak moc je to hlučné oproti standardu, jaká je spotřeba, ...
Máš grafy z měření výkonu a krouťáku na brzdě? |
Mluvil jsem s Mariem, když to dostavěl a byl zlkamaný výsledkem. Rychleji se to rozjíždělo, tedy lepší krouták, ale výkon prd. Už to s tím koupil řachlý, tak mapa nebude. Pamatuji když jsem dělal turba a přemýšlel jaké přeplňování, tak jsem našel firmu v Náckově Guzzi, Gucci, která dělá celou úpravu Z, U posílení motoru uváděli výkon 350ps /Kompresor/. Sralo by mě to věčné kvílení turbíny, dá se to poslouchat jen chvíli a věčné poruchy ložisek, které prd vydrží, u jednostupnového prd výkon. A taky velké ztráty u mechan převodu. Osobně si myslím, že jsou vhodné a ty dvoustupnové pro V8 ba amíkovské motory, kde to všechno vydrží, ale posilují již vysoké výkony. Třeba Mustang GT Shelby 500ps a kompresor = 750 ps. Proto se asi malé obsahy posilují turbodmychadly, kde je větší účinnost. To je můj názor Stejně je potřeba celý kit a kvalitní bude kolem 150-200t
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
st Bře 11, 2009 9:39 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Turbo neturbo |
|
Lepší investovat do baráku
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
st Bře 11, 2009 11:39 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
Re: Turbo neturbo |
|
|
|
Lepší investovat do baráku |
To si myslím, hlavně ať má obrovskou garáž. Já mám jen tři fleky a je to málo, vetta jde do světa. Časem jistě pořídíš nějakého veterána, něco na denní ježděné, SUV ppro manželku, spor´táky pro děti, supersport pro sebe......... , seš mladej, časem všecko bude, jenom ne místo v garáži
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
so Bře 14, 2009 6:29 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Malá garáž |
|
Garáž je malá, jen pro dvě auta
S tím už bohužel nešlo víc dělat. Asi se budu muset časem přestěhovat
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
ne Bře 15, 2009 6:27 pm |
|
|
Mario
vojín
Založen: 5.11.2007 Příspěvky: 30 Bydliště: Uherské Hradiště |
|
Re: Parametry? Údržba? |
|
|
|
|
|
Taky uvažuju o kompresoru Vortech a zajímá mne, jak je náročná údržba, jak často se mění olej, jak moc je to hlučné oproti standardu, jaká je spotřeba, ...
Máš grafy z měření výkonu a krouťáku na brzdě? |
Mluvil jsem s Mariem, když to dostavěl a byl zlkamaný výsledkem. Rychleji se to rozjíždělo, tedy lepší krouták, ale výkon prd. Už to s tím koupil řachlý, tak mapa nebude. Pamatuji když jsem dělal turba a přemýšlel jaké přeplňování, tak jsem našel firmu v Náckově Guzzi, Gucci, která dělá celou úpravu Z, U posílení motoru uváděli výkon 350ps /Kompresor/. Sralo by mě to věčné kvílení turbíny, dá se to poslouchat jen chvíli a věčné poruchy ložisek, které prd vydrží, u jednostupnového prd výkon. A taky velké ztráty u mechan převodu. Osobně si myslím, že jsou vhodné a ty dvoustupnové pro V8 ba amíkovské motory, kde to všechno vydrží, ale posilují již vysoké výkony. Třeba Mustang GT Shelby 500ps a kompresor = 750 ps. Proto se asi malé obsahy posilují turbodmychadly, kde je větší účinnost. To je můj názor Stejně je potřeba celý kit a kvalitní bude kolem 150-200t |
Ahoj, nene zklamany rozhodne nejsem. Jsem spokojeny tak jak to je. Auto, tak jak je postaveny a naladeny funguje fantasticky. Oproti seriovemu zetku rozdil rapidni, oproti kojakovemu zetku propastný ))))))) myslim, ze v ramci moznosti, jednoduchosti, udrzby a financi je kompresor dobrá volba. Kdo chce mířit nad 400ps tak turba to je jasny, komu staci doladit auto pod tuto hranici, tak kompresor. Prubeh vykonu je vyborny, krasna linearni krivka, zatah pozvolny od volnobehu az po omezovac, coz je plus oproti turbu a diky tomuto ma navrch oproti ostatnim podobne vykonnym autum. Kompresoru nelituju, spise naopak.
Kdybych chtel neomezene ladit, honit se za stovkama koniku, tak turba, vo tom žádná, tam uz kompresor nestaci....
_________________ 350Z, vortech, hks, ... |
|
ne Bře 15, 2009 10:48 pm |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|