Autor |
Zpráva |
viktůrek
Jeho Veličenstvo
Založen: 27.2.2007 Příspěvky: 521 Bydliště: Kladno |
|
Kojak na brzdě..:) |
|
Tak už je poladěno... práci kterou sem začal asi před půl rokem je skoro u konce...
sice je ještě pár věcí co se musí dodělat ale už je jasný s jakym víkonem budeme mít co dělat...
myslim že slovo brutál je trefný.. no posuďte sami z dvou grafů z motorové brzdy..
Komentář: |
|
Velikost: |
86.66 kB |
Zobrazeno: |
15304 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
42.64 kB |
Zobrazeno: |
15304 krát |
|
_________________ 5 z 12ti ptakopysků leknou kvůli nedostatku informací od svých rodičů.. Chraňte se!!!! Pepinos |
|
po Čer 30, 2008 8:39 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Půlka chybí |
|
Já nevěděl, že Kojakovo Zetko točí až od 4500 otáček!? Dej sem pořádnej graf s otáčkama odspodu (tak od 1500), ať je vidět celý průběh krouťáku a výkonu, nejen špička.
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
po Čer 30, 2008 10:45 pm |
|
|
viktůrek
Jeho Veličenstvo
Založen: 27.2.2007 Příspěvky: 521 Bydliště: Kladno |
|
Re: Půlka chybí |
|
|
|
Já nevěděl, že Kojakovo Zetko točí až od 4500 otáček!? Dej sem pořádnej graf s otáčkama odspodu (tak od 1500), ať je vidět celý průběh krouťáku a výkonu, nejen špička. |
nemáme ho... poslali jen tyhle dva... a kde si vzal že točí jen 4500? v těhle otáčkách má nejvtší výkon ale pokud dobře vidim tak to pokračuje do devíti...
je docela logický že po těch úpravách nebude točit o moc víc než ostatní zetka.. největší rozdíl je v točáku a výkonu...
_________________ 5 z 12ti ptakopysků leknou kvůli nedostatku informací od svých rodičů.. Chraňte se!!!! Pepinos |
|
út Črc 01, 2008 10:47 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
|
|
Psal jsem že točí až od 4500 a ne do 4500, příště čti
Zajímal by mě průběh krouťáku v celém rozsahu otáček.
Taky mi je divné, že graf má jen pár bodů po 500 otáčkách.
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
st Črc 02, 2008 7:43 am |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
|
|
Psal jsem že točí až od 4500 a ne do 4500, příště čti
Zajímal by mě průběh krouťáku v celém rozsahu otáček.
Taky mi je divné, že graf má jen pár bodů po 500 otáčkách. |
No divný to je, volal jsem mu a říkal, že všechny profi grafy ze stolice začínají od 4 tis otáček, spodek se už nala´duje podle potřeby přímo za jízdy v autě. |Neboli chcešli krouťák od 1,5 t ot, tak si to tam nastavíš. Já osobně ho budu mít velký nástup asi až od 3 t, nechci to urvat. On se na autě ten shora uváděný výkon trochu změní. Jinak je dobře,že vrchol je kolem5 t. Mám ještě staré grafy ze stolice, ty jsou od 1.500 ot, 2x měřeno na stejné stolici a po každé jiný výsledek. A co se týká Brázdila, nemám pochybnosti a jeho profesionalitě, a mě osobně zajímá průberh výkonu i krouťáku,kde je nejvyšší a ne nejmenší. VIKI:: výkon, není víkon a uč se číst a psát Ještě pozn. nástup obou veličin je lineární, takže když si pomyslně prodloužíš křivku grafu, tak je to jasné. Určitě tam nejsou žádné díry...
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
st Črc 02, 2008 6:35 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
lineární není lineární |
|
Technická poznámka:
Nástup obou veličin, tedy krouťáku i výkonu nemůže být současně lineární. Nárůst výkonu je lineární jen v případě, že krouťák je konstantní. Pokud krouťák s otáčkami roste, pak výkon roste více než lineárně, tedy třeba kvadraticky s otáčkami. A to je právě to, co moc nemusím. Ideální motor pro mě by měl konstantní krouťák od 1500 do 7000 a samozřejmě o dost vyšší než standardních cca 350 Nm.
Ještě budu zvědavej. Proč ten krouťák už od 5000 tak klesá a na 7000 už je ho jen 2/3? To tam nestačí proudit vzduch, nezvládají vstřiky, jsou velké ztráty třením???
Ale stejně. Konec keců. Kojaku, gratuluji! Tak velký výkon a krouťák tady u nás nikdo jinej nemá a asi ani mít nebude. Už se těším, až mě svezeš!
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
st Črc 02, 2008 7:57 pm |
|
|
pipni
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 182
|
|
Re: lineární není lineární |
|
Ja byl na brzde v Nemecku. Namerili mi tam 268koni a asi 309Nm . Jel jsem tam kvuli odtraneni omezovace 260km/h. U nas to nikdo neumel, udelali mi to tam na pockani jen softwerove. Analog tachometr ukazuje vic, ale digital se vzdycky zastavi na 260kmh. Kojaku, tobe ukazuje i digital pres 260kmh?
Komentář: |
|
Velikost: |
162.81 kB |
Zobrazeno: |
15270 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
172.31 kB |
Zobrazeno: |
15270 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
252.08 kB |
Zobrazeno: |
15270 krát |
|
|
|
st Črc 02, 2008 10:29 pm |
|
|
pipni
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 182
|
|
Jeste dve foto |
|
Jeste foto. Jinak jsem jel s 19" 245F/275R kolama po rovine 255kmh podle gps, z kopce 258kmh . Pak uz to vubec nezrychluje. Pak zkusim jeste az budu mit turbo.
Komentář: |
|
Velikost: |
161.65 kB |
Zobrazeno: |
15263 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
159.06 kB |
Zobrazeno: |
15263 krát |
|
|
|
st Črc 02, 2008 10:33 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Re: Pipni na brzdě |
|
No já nevím, na tom tvém grafu je max 260 PS, ale pod grafem je číslo 268 PS. Navíc máš pod grafem uveden krouťák 544 Nm, to je pěkná blbost. Já mám na brzdě max 273 PS a 328 Nm. To samé je vidět v grafu.
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
čt Črc 03, 2008 3:16 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
Re: lineární není lineární |
|
|
|
Technická poznámka:
Nástup obou veličin, tedy krouťáku i výkonu nemůže být současně lineární. Nárůst výkonu je lineární jen v případě, že krouťák je konstantní. Pokud krouťák s otáčkami roste, pak výkon roste více než lineárně, tedy třeba kvadraticky s otáčkami. A to je právě to, co moc nemusím. Ideální motor pro mě by měl konstantní krouťák od 1500 do 7000 a samozřejmě o dost vyšší než standardních cca 350 Nm.
Ještě budu zvědavej. Proč ten krouťák už od 5000 tak klesá a na 7000 už je ho jen 2/3? To tam nestačí proudit vzduch, nezvládají vstřiky, jsou velké ztráty třením???
Ale stejně. Konec keců. Kojaku, gratuluji! Tak velký výkon a krouťák tady u nás nikdo jinej nemá a asi ani mít nebude. Už se těším, až mě svezeš! |
Nebudu komentovat tvou vysoce odbornou kritiku, jsem jen laik a konzument , co vím že jsou tam jié větší vstřikovače, dvě čerpadla benzínu Bosch a další jiné ptákoviny, které mě téměř nezajímají. Také vím, že motor není ani teď nastavený na plný výkon, které lze pustit téměř na 1.000ps, což garantuje i fa Coswort.Tím nechcí dále o tom polemizovat. Má vyjádření jsou je tlumočením informací, možná i mnou již trochu zkreslené. Zajímá mě pouze výsledek a jsem rád, že nemusím motor vytáčet do maxima. Navíc myslím, že ing, Brázdil je víc než osoba povolaná a důvěryhodná. Kdyby byo potřeba dát ještě něco jiného, tak to určitě udělal. Pokud vím, domotoru dal mimo už uvedené věci, závodní jednotku, novou kabeláž cívky, odpouštěcí ventily a další krámy o kterých mi ještě něco povídal a měl k tomu otevřený účet. Na ničem se nešetřilo, prostě tam dávám, co tam patří. Doufám, že až překopeš ty motor na 4,2, že budeš mít výkon i krou´ták podle svých představ.
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
čt Črc 03, 2008 6:34 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
Pípni: jasně digitál ukazuje i mě max. 260 km/h, jen Dragovi to ukazovalo 290 km,když měl na tach 280 km Tak to prezentoval na našich stránkách, ale třeba to bylo tím čipem
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
čt Črc 03, 2008 6:44 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
Centroš: možná, že tam jde opravdu málo benzínu, páč vstřikovače, byť vetší, jsou původně ještě od Greddy z turbo kitu a říkal, že jsou naplno otevřené, ale že stačí- Je tedy možné,že na vyšší otáčky už nestačí. Proto je krouták, jak u ropáku. Stejně půjde o 200 dolů. Chci počkat, co to udělá s převodovkou, když se vysere, tak tam dámpořádnou od Getrag i s dif a pak to otevřem a dej se vůle boží a to už se začnu modlit
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
čt Črc 03, 2008 7:00 pm |
|
|
Zdenda
vojín
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Vysočina |
|
|
|
Kojaku, tak tohle Ti fakt závidím! A samozřejmě gratuluju k narození takové "bestie"
Mohl bys sem pak napsat pro srovnání na kolik vyšla před tím ta přestavba na turbo a na kolik tato (myslím čistě jen úpravy na motoru)?
|
|
čt Črc 03, 2008 8:00 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Kojak na hrad ! |
|
Kojaku, ty jsi asi fakt magor
Závidím, gratuluji a už se třesu na setkání s bestií
Já už letos asi moc magořit nebudu, neb investuji do bydlení.
Leda že bych před zimou ještě vydělal něco nad plán...
Přestavba na 4,2 litru mě láká, ale rád bych se nejdřív
sešel s tím Brázdilem a dal řeč s ním, zda do toho jít nebo ne.
Nerad bych auto zazdil na půl roku a nejezdil
Taky jsem zvědav na Pipni a jeho turbo (už je snad konečně na cestě)
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
čt Črc 03, 2008 8:41 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
No protože už jsem magorsenior, postavil jsem dům, zasadil strom, tak se věnuju starýmu koníčku, abych měl taky co dělat. Díky tomuto koníčku víc stojím,než jezdím.Je fakt, že rozhodnutí o motoru padlo až koncem roku a tepve se začly shánět věci, tak to trvalo dlouho. Rovněž čalouník Roudnický / čalounická jednička/ má dlouhé termíny a te´d to také dodělal. Jedonej problém,kterej zůstal, jsou svody na pravé straně. Byl prasklý, svár byl pro naladění svařen, ale prdlo to. Kramař z Boleslavi na jaře slíbil udělat jiné ze spec antikora do 1100 st, no a teď když měl motor doma, tak řekl, že ty trubky nemůže tolik ohnout a že musí kolena objednat z Italie a přijdou v srpnu, v září. No zabít ho vola je málo, svody měl v březnu v ruce . Takže te´d to vaří nějekej Odborník niklem, že tobude držet. No snad to sezonu vydrží, moc tomu nevěřím- Co se týče, co kolik stojí? No málo to není, až budeš chtít jít do něčeho podobného, tak ti to povím. Jestli nejsi magor, tak prodáš zetko a koupíš si n ěco silnějšího fabrickýho. Bude to jistě levnější a nebudeš muset řešit každý rok nové problémy a tomtoje. Protože jsemna sklonku života, ůžu si v podstatě koupit jakékoliv auto s 500 konmi, mimo vejrona´, ale nebavilo by mě to.
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
čt Črc 03, 2008 9:39 pm |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|