Autor |
Zpráva |
Tuna
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 6.1.2008 Příspěvky: 105 Bydliště: Praha |
|
Destičky Textar |
|
Na doporučení tady na fóru jsem koupil Textary.
Výsledek: na zadku vydržely 20t km, na předku 10tkm.
Byl jsem s nima 1x Most a pak Alpy, kde dostaly největší záhul.
Závěr: nyní to osazuji Ferodo DS2500 a uvidíme dál. Textar na obyčejné ježdění asi jo, ale na ostřejší jízdu je to k ničemu. Jedinou omlouvou budiž nízká cena.
_________________ _________________
Všichni lidé jednou zemřou, ale jen někteří skutečně žijí... |
|
st Črc 16, 2008 10:09 am |
|
|
Tuna
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 6.1.2008 Příspěvky: 105 Bydliště: Praha |
|
|
|
Takže doplnění k brzdám: Včera jsem byl v Mostě a DS2500 jsem neutavil. Záhul dostaly pořádnej, smrděly, ale pořád to brzdilo. Venku bylo kolem 10°C, tak se asi i to projevilo.
Každopádně desky Ferodo DS2500 jednoznačně doporučuji.
Pečlivě jsem vždy chladil brzdy poslední dvě kola, ale stejně jsem cestou domů zaznamenal zvýšené vibrace při brždění, než jsem měl dosud. Takže jsem ty sračkoidní kotouče od EBC zase trochu zkroutil
_________________ _________________
Všichni lidé jednou zemřou, ale jen někteří skutečně žijí... |
|
ne Říj 05, 2008 7:40 am |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Destičky Ferodo DS2500 přežijí všechno |
|
Destičky Ferodo DS2500 mám taky, už druhé a moc života jim nezbývá. Brzdí dobře studené i horké a nevadnou. Brzdy mám AP Racing, přední 363mm a i tak jsem kotouče v létě v Brně zkroutil. Takže bych ty EBC kotouče zas tak nepomlouval. Před AP Racing jsem měl taky EBC kotouče s EBC destičkami a přesto že jsem totálně spálil destičky a přehřál brzdiče a uvařil kapalinu, kotouče se nezkroutily.
Vlastně jsem nezkroutil ani EBC kotouče ani AP Racing kotouče s originál destičkami. Tuna zkroutil EBC kotouče s destičkami Ferodo DS2500, stejně tak já i Pípni jsme zkroutili AP Racing kotouče s destičkami Ferodo DS2500. Vždy, když se na autě něco posílí, odejde pak jiný slabší článek. Je vidět, že destičky Ferodo DS2500 vydrží opravdu hodně, více než naše kotouče.
Myslím že jediná možnost je brzdy více chladit. Na zetku jsou kola utopená v podběhu a nejde tam žádný vzduch. Je třeba udělat náporové chlazení, jinak budeme kotouče kroutit stále. O tom tady ale bylo jiné téma.
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
so Říj 11, 2008 7:53 am |
|
|
Tuna
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 6.1.2008 Příspěvky: 105 Bydliště: Praha |
|
|
|
Já ty EBC načal s Textarama a s DS2500 jsem je zkroutil ještě víc...
_________________ _________________
Všichni lidé jednou zemřou, ale jen někteří skutečně žijí... |
|
so Říj 11, 2008 4:03 pm |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|