Obsah fóra Z-Club
RegistraceHledatFAQSeznam uživatelůUživatelské skupinyPřihlášení
PREVODOVKA A DIFERENCIAL
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Zaslat odpověď    Obsah fóra Z-Club » Motory Zobrazit předchozí téma
Zobrazit následující téma
PREVODOVKA A DIFERENCIAL
Autor Zpráva
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek PREVODOVKA A DIFERENCIAL Citovat
Rad bych se podelil o zkusenosti s prevodovkou, behem zaruky me ji menili 3x, vzdy mirne jete z bouracek, ale souhlasil jsem. U prvni zacaly skrtat kvalty/synchrony/,u druhe velmi hlucny 4 a 5st a u te posledni, piska 1st. Uz jsem to nechal byt, ale v lete konci garance, tak bych rad slysel co to dela u kamosu. Diferak mam druhy, oba lehce piskaji kolem 140km a nemeni se to. Vim, ze u sportaku byvaji hlucnejsi, ale na novych? A spojka ?? Dalsi problem. Jiz na novem voze se obcas propadl pedal a zustal u podlahy, takze jsem ho tahal spickou boty zpet. Samozrejme se palila, v 9 000km odesla. Zavadu neodstranili, az v loni celou spojku prepakovali, navarili na jino misto. Pri tom zjistili vadne protipero, tedy pricinu zavady a likvidaci oblozeni. Podotykam, ze mam ctvrtou, z toto posledni dve keramicke a k tomu cca 22 000km. A pri rozjizdeni ji fakt setrim, vohulim to az sepne. Tak "Z"etkari piste, je to dobre pro fsichni . Diky za prispevky.
ne Úno 11, 2007 5:37 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pipni
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 8.2.2007
Příspěvky: 182

Příspěvek Re: PREVODOVKA A DIFERENCIAL Citovat
Kojak napsal:
Rad bych se podelil o zkusenosti s prevodovkou, behem zaruky me ji menili 3x, vzdy mirne jete z bouracek, ale souhlasil jsem. U prvni zacaly skrtat kvalty/synchrony/,u druhe velmi hlucny 4 a 5st a u te posledni, piska 1st. Uz jsem to nechal byt, ale v lete konci garance, tak bych rad slysel co to dela u kamosu. Diferak mam druhy, oba lehce piskaji kolem 140km a nemeni se to. Vim, ze u sportaku byvaji hlucnejsi, ale na novych? A spojka ?? Dalsi problem. Jiz na novem voze se obcas propadl pedal a zustal u podlahy, takze jsem ho tahal spickou boty zpet. Samozrejme se palila, v 9 000km odesla. Zavadu neodstranili, az v loni celou spojku prepakovali, navarili na jino misto. Pri tom zjistili vadne protipero, tedy pricinu zavady a likvidaci oblozeni. Podotykam, ze mam ctvrtou, z toto posledni dve keramicke a k tomu cca 22 000km. A pri rozjizdeni ji fakt setrim, vohulim to az sepne. Tak "Z"etkari piste, je to dobre pro fsichni . Diky za prispevky.


Mam najeto 35k a uz mam treti spojku. Nejdriv odesla po 4k km po delsi dobe jizdy na dalnici, ale spojka smrdela od koupe vozu. To mi ani na zaruku nevymenili. Pak zacalo zlobit razeni na 5 . Tak mi vymenili spojku + setrvacnik na zaruku. Tedka mi to zacina zase blbnout, ale jen kdyz je auto studeny. Pak se radi normalne. Prej se ta spojka sere u vsech zetek:) Jinak mi na zaruku taky vymenili radio, levy xenon protoze se mlzil a minulou zimu mi netopila klimatizace. Celkem hodne zavad, ale nestezuju si:)
ne Úno 11, 2007 10:30 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Drag
Prezident N.O.C. - 350Z


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 650

Příspěvek Re: PREVODOVKA A DIFERENCIAL Citovat
pipni napsal:
Kojak napsal:
Rad bych se podelil o zkusenosti s prevodovkou, behem zaruky me ji menili 3x, vzdy mirne jete z bouracek, ale souhlasil jsem. U prvni zacaly skrtat kvalty/synchrony/,u druhe velmi hlucny 4 a 5st a u te posledni, piska 1st. Uz jsem to nechal byt, ale v lete konci garance, tak bych rad slysel co to dela u kamosu. Diferak mam druhy, oba lehce piskaji kolem 140km a nemeni se to. Vim, ze u sportaku byvaji hlucnejsi, ale na novych? A spojka ?? Dalsi problem. Jiz na novem voze se obcas propadl pedal a zustal u podlahy, takze jsem ho tahal spickou boty zpet. Samozrejme se palila, v 9 000km odesla. Zavadu neodstranili, az v loni celou spojku prepakovali, navarili na jino misto. Pri tom zjistili vadne protipero, tedy pricinu zavady a likvidaci oblozeni. Podotykam, ze mam ctvrtou, z toto posledni dve keramicke a k tomu cca 22 000km. A pri rozjizdeni ji fakt setrim, vohulim to az sepne. Tak "Z"etkari piste, je to dobre pro fsichni . Diky za prispevky.



Mam najeto 35k a uz mam treti spojku. Nejdriv odesla po 4k km po delsi dobe jizdy na dalnici, ale spojka smrdela od koupe vozu. To mi ani na zaruku nevymenili. Pak zacalo zlobit razeni na 5 . Tak mi vymenili spojku + setrvacnik na zaruku. Tedka mi to zacina zase blbnout, ale jen kdyz je auto studeny. Pak se radi normalne. Prej se ta spojka sere u vsech zetek:) Jinak mi na zaruku taky vymenili radio, levy xenon protoze se mlzil a minulou zimu mi netopila klimatizace. Celkem hodne zavad, ale nestezuju si:)


První spojku jsem měnil v 18000 km, za stejnou, origo. V 33000 km šla do háje i ta, takže keramika - 3. spojka. Ale mám rok výr. 2005, tzn. stejný problém jako u Kojaka, přepákování mám dojednáno na záruku....
Setrvák je zatím v pohodě, řazení taky, ale jak je psáno v reportáži, mám za sebou výměnu motoru Surprised , jo a taky se mi utrhla na zadních brzdách destička a dojebala kotouč - vyměnili na reklamaci.
Taky si nestěžuju Very Happy , aspoň mám co psát na web Laughing Laughing
A mám najeto cca 46 tis. km
S rádiem mám taky problémy, ale zatím nenašli problém, a já nechtěl moc prudit.....
ne Úno 11, 2007 10:57 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TornadoPepa
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 9.1.2007
Příspěvky: 16

Příspěvek Citovat
Jak tak koukám,jde mi z toho mráz po zádech,co se vše může podělat.Já Zetko dovezl z německa.Mělo najeto necelých 7000km+servisku,ale přesto nevím co se mohlo před tím měnit.Nyní mám 32000km.Spojka původní,převodovka funkční,rádio mi také zablblo,ale nějak to samo od sebe přestalo.Jediné co pozoruji již nějakou dobu,když po pár dnech vyjedu ,motor zahřeji a za jízdy mu napoprve dám , tak slyším takové divné vrčení,jako-by od kardanu.Trvá to pár sekund a příště to již neudělá.Při poslední garančce nic nenašli tak to zatím neřeším.Zatím jsem měnil pouze brdové desky-mymochodem když na orygo Brembách odloupnete plastovou krytku,tak zjistíte,že jsou to Feroda.Koupil jsem je v racing směsi-jsou za mnohem lepší love a brzdí stejně jako origo,tak-že přesto nic moc.Na 10000 dolévám 1l oleje.Spojka zatím neklouže,pouze pedál při vymáčknuti vrže.Párkrát jsem jí dal pohulit,byla hned cítit,tak od té doby tomu také dávám až je plně seplá.Na zadním kole mi měnili stabylizátor.Geometrii nechávám dělat čestěji,většinou je to rozhozený po následcích dryftování.Pneu mi vydrží na zadku max. 10000,ve předu o trochu déle-gumovačky na místě téměř nedělám.Zatím jsem měl poze Brydgestone Potenta RE 050A, skvělá guma,nyní mám objednány Continentály con.sp.3,tak uvidím,snad nebudou zklamáním.
po Úno 12, 2007 7:40 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Santy
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 9.1.2007
Příspěvky: 109

Příspěvek Citovat
Zdar, kdyz tady ctu ty prizpevky tak to abych se skoro bal jezdit,,Smile Z-ko mam od prosince dovoz z nemecka, kdyz jsem ho kupoval tak melo 37tis a tad uz mam neco pres 40tis, a zatim bez problemu, razeni jde perfektne zadne skrtani zubu, spojka zatim slape a nesmrdi a vraci se bravurne zpet, prave jsem byl prekvapen u DRAGA v Ztku, ze spojka sla hodne ztuha a pomaleji se vracela Sad Ale dle servisky je vse puvodni schvalne zjistim od puvodniho majitele jestli menil spojku..atd, jedine co mam, ze mi na zadnim kole neco vrze..pruzina ci silenblok je to ja kolovratek ?....ale tak uvidime zatim sem nalital necelych 4tis km...

A az zjistim vice informaci od puvodniho majitele tak to hned napisu, samotneho me to zajima..., dle vasich kometaru to vypada jako, ze komu se nepokazila spojka tak nema to prave Ztko...(

Na kolik prijde to prepakovani a vymena spojky..) Snad to neni standard Zka menit 4x spojku za 30tis.
po Úno 12, 2007 11:29 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Santy
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 9.1.2007
Příspěvky: 109

Příspěvek Re: PREVODOVKA A DIFERENCIAL Citovat
Kojak napsal:
Rad bych se podelil o zkusenosti s prevodovkou, behem zaruky me ji menili 3x, vzdy mirne jete z bouracek, ale souhlasil jsem. U prvni zacaly skrtat kvalty/synchrony/,u druhe velmi hlucny 4 a 5st a u te posledni, piska 1st. Uz jsem to nechal byt, ale v lete konci garance, tak bych rad slysel co to dela u kamosu. Diferak mam druhy, oba lehce piskaji kolem 140km a nemeni se to. Vim, ze u sportaku byvaji hlucnejsi, ale na novych? A spojka ?? Dalsi problem. Jiz na novem voze se obcas propadl pedal a zustal u podlahy, takze jsem ho tahal spickou boty zpet. Samozrejme se palila, v 9 000km odesla. Zavadu neodstranili, az v loni celou spojku prepakovali, navarili na jino misto. Pri tom zjistili vadne protipero, tedy pricinu zavady a likvidaci oblozeni. Podotykam, ze mam ctvrtou, z toto posledni dve keramicke a k tomu cca 22 000km. A pri rozjizdeni ji fakt setrim, vohulim to az sepne. Tak "Z"etkari piste, je to dobre pro fsichni . Diky za prispevky.


Ahoj, to je docela dost oprav 3x prevodovka, 4x spojka,,, to je bud velka smula na kus a nebo neni to spise tim, ze to mas oturbeny,,,take vse dostava vice zabrat...., ze by dily nebyly dimenzovane na takovy vykon, zatez...?
po Úno 12, 2007 11:52 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Citovat
Santy napsal:
Zdar, kdyz tady ctu ty prizpevky tak to abych se skoro bal jezdit,,Smile Z-ko mam od prosince dovoz z nemecka, kdyz jsem ho kupoval tak melo 37tis a tad uz mam neco pres 40tis, a zatim bez problemu, razeni jde perfektne zadne skrtani zubu, spojka zatim slape a nesmrdi a vraci se bravurne zpet, prave jsem byl prekvapen u DRAGA v Ztku, ze spojka sla hodne ztuha a pomaleji se vracela Sad Ale dle servisky je vse puvodni schvalne zjistim od puvodniho majitele jestli menisl spojku..atd, jedine ca mam, ze mi na zadnim kole neco vrze..pruzina ci silenblok ?....ale tak uvidime zatim sem nalital necelych 4tis km...

A az zjistim vice informaci od puvodniho majitele tak to hned napisu, samotneho me to zajima..., dle vasich kometaru to vypada jako, ze komu se nepokazila spojka tak nema to prave Ztko...(

Na kolik prijde to prepakovani a vymena spojky..) Snad to neni standard Zka menit 4x spojku za 30tis.
Pravda je takova, ze Z do roku 2003 mela ze spojkami prave tyto problemy, zmekl a zustal viset pedal. Na moji prvni reklamaci rekli, ze od r.04 je jiz problem vyresen a pak se spalila. Dali v garanci novou, problemy se opakovaly, do toho prisly turba a dalsi spojka v riti, tak jsem objednal keramiku Sachs a tu jsem snad za 6 tisic priskvaril na setrvak. Znova se to rozebralo, pak prijel Burda ze zavod.odd. Nissan, prepakovali spojku, nasli to dopiceny protipero a zatimm klid. Spojka vystavuje OK zatim.
po Úno 12, 2007 11:53 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Anonymní






Příspěvek Citovat
Kojak napsal:
Santy napsal:
Zdar, kdyz tady ctu ty prizpevky tak to abych se skoro bal jezdit,,Smile Z-ko mam od prosince dovoz z nemecka, kdyz jsem ho kupoval tak melo 37tis a tad uz mam neco pres 40tis, a zatim bez problemu, razeni jde perfektne zadne skrtani zubu, spojka zatim slape a nesmrdi a vraci se bravurne zpet, prave jsem byl prekvapen u DRAGA v Ztku, ze spojka sla hodne ztuha a pomaleji se vracela Sad Ale dle servisky je vse puvodni schvalne zjistim od puvodniho majitele jestli menisl spojku..atd, jedine ca mam, ze mi na zadnim kole neco vrze..pruzina ci silenblok ?....ale tak uvidime zatim sem nalital necelych 4tis km...

A az zjistim vice informaci od puvodniho majitele tak to hned napisu, samotneho me to zajima..., dle vasich kometaru to vypada jako, ze komu se nepokazila spojka tak nema to prave Ztko...(

Na kolik prijde to prepakovani a vymena spojky..) Snad to neni standard Zka menit 4x spojku za 30tis.
Pravda je takova, ze Z do roku 2003 mela ze spojkami prave tyto problemy, zmekl a zustal viset pedal. Na moji prvni reklamaci rekli, ze od r.04 je jiz problem vyresen a pak se spalila. Dali v garanci novou, problemy se opakovaly, do toho prisly turba a dalsi spojka v riti, tak jsem objednal keramiku Sachs a tu jsem snad za 6 tisic priskvaril na setrvak. Znova se to rozebralo, pak prijel Burda ze zavod.odd. Nissan, prepakovali spojku, nasli to dopiceny protipero a zatimm klid. Spojka vystavuje OK zatim.


Ja mam teke Ztko z roku 2003, tak uvidime jak se bude projevovat, zatim je to ok. takze cas ukaze, ale myslim ze ty turba urcite delaji sve kdyz tam pustis ten vykon tak ta spojka je vice namahana, pak se staci parkrat spatne rozjet a je to a navi pokud uz je znama casta vyrobni vada tak je to jasne ...)
út Úno 13, 2007 12:04 am
Anonymní






Příspěvek Citovat
Anonymous napsal:
Kojak napsal:
Santy napsal:
Zdar, kdyz tady ctu ty prizpevky tak to abych se skoro bal jezdit,,Smile Z-ko mam od prosince dovoz z nemecka, kdyz jsem ho kupoval tak melo 37tis a tad uz mam neco pres 40tis, a zatim bez problemu, razeni jde perfektne zadne skrtani zubu, spojka zatim slape a nesmrdi a vraci se bravurne zpet, prave jsem byl prekvapen u DRAGA v Ztku, ze spojka sla hodne ztuha a pomaleji se vracela Sad Ale dle servisky je vse puvodni schvalne zjistim od puvodniho majitele jestli menisl spojku..atd, jedine ca mam, ze mi na zadnim kole neco vrze..pruzina ci silenblok ?....ale tak uvidime zatim sem nalital necelych 4tis km...

A az zjistim vice informaci od puvodniho majitele tak to hned napisu, samotneho me to zajima..., dle vasich kometaru to vypada jako, ze komu se nepokazila spojka tak nema to prave Ztko...(

Na kolik prijde to prepakovani a vymena spojky..) Snad to neni standard Zka menit 4x spojku za 30tis.
Pravda je takova, ze Z do roku 2003 mela ze spojkami prave tyto problemy, zmekl a zustal viset pedal. Na moji prvni reklamaci rekli, ze od r.04 je jiz problem vyresen a pak se spalila. Dali v garanci novou, problemy se opakovaly, do toho prisly turba a dalsi spojka v riti, tak jsem objednal keramiku Sachs a tu jsem snad za 6 tisic priskvaril na setrvak. Znova se to rozebralo, pak prijel Burda ze zavod.odd. Nissan, prepakovali spojku, nasli to dopiceny protipero a zatimm klid. Spojka vystavuje OK zatim.


Ja mam take Ztko z roku 2003, tak uvidime jak se bude projevovat, zatim je to ok. takze cas ukaze, ale myslim, ze ty turba urcite delaji sve kdyz tam pustis ten vykon tak ta spojka je vice namahana, pak se staci parkrat spatne rozjet a je to a navic pokud je znama casta poruchovost - vyrobni vada tak je to jasne ...)

út Úno 13, 2007 12:05 am
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Re: PREVODOVKA A DIFERENCIAL Citovat
[quote="Santy"]
Kojak napsal:
Rad bych se podelil o zkusenosti s prevodovkou, behem zaruky me ji menili 3x, vzdy mirne jete z bouracek, ale souhlasil jsem. U prvni zacaly skrtat kvalty/synchrony/,u druhe velmi hlucny 4 a 5st a u te posledni, piska 1st. Uz jsem to nechal byt, ale v lete konci garance, tak bych rad slysel co to dela u kamosu. Diferak mam druhy, oba lehce piskaji kolem 140km a nemeni se to. Vim, ze u sportaku byvaji hlucnejsi, ale na novych? A spojka ?? Dalsi problem. Jiz na novem voze se obcas propadl pedal a zustal u podlahy, takze jsem ho tahal spickou boty zpet. Samozrejme se palila, v 9 000km odesla. Zavadu neodstranili, az v loni celou spojku prepakovali, navarili na jino misto. Pri tom zjistili vadne protipero, tedy pricinu zavady a likvidaci oblozeni. Podotykam, ze mam ctvrtou, z toto posledni dve keramicke a k tomu cca 22 000km. A pri rozjizdeni ji fakt setrim, vohulim to az sepne. Tak "Z"etkari piste, je to dobre pro fsichni . Diky za prispevky.


Ahoj, to je docela dost oprav 3x prevodovka, 4x spojka,,, to je bud velka smula na kus a nebo neni to spise tim, ze to mas oturbeny,,,take vse dostava vice zabrat...., ze by dily nebyly dimenzovane na takovy vykon, zatez...?[/quote+ S turby to nesouvisi, 2 odesly jeste pred tim, bylo tam v hajzlu to protipero, pedal chodil sejdrem, proste to vymysleli na prd. Ale je prima, ze to nekomu slape,
út Úno 13, 2007 12:12 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Anonymní






Příspěvek Citovat
TornadoPepa napsal:
Jak tak koukám,jde mi z toho mráz po zádech,co se vše může podělat.Já Zetko dovezl z německa.Mělo najeto necelých 7000km+servisku,ale přesto nevím co se mohlo před tím měnit.Nyní mám 32000km.Spojka původní,převodovka funkční,rádio mi také zablblo,ale nějak to samo od sebe přestalo.Jediné co pozoruji již nějakou dobu,když po pár dnech vyjedu ,motor zahřeji a za jízdy mu napoprve dám , tak slyším takové divné vrčení,jako-by od kardanu.Trvá to pár sekund a příště to již neudělá.Při poslední garančce nic nenašli tak to zatím neřeším.Zatím jsem měnil pouze brdové desky-mymochodem když na orygo Brembách odloupnete plastovou krytku,tak zjistíte,že jsou to Feroda.Koupil jsem je v racing směsi-jsou za mnohem lepší love a brzdí stejně jako origo,tak-že přesto nic moc.Na 10000 dolévám 1l oleje.Spojka zatím neklouže,pouze pedál při vymáčknuti vrže.Párkrát jsem jí dal pohulit,byla hned cítit,tak od té doby tomu také dávám až je plně seplá.Na zadním kole mi měnili stabylizátor.Geometrii nechávám dělat čestěji,většinou je to rozhozený po následcích dryftování.Pneu mi vydrží na zadku max. 10000,ve předu o trochu déle-gumovačky na místě téměř nedělám.Zatím jsem měl poze Brydgestone Potenta RE 050A, skvělá guma,nyní mám objednány Continentály con.sp.3,tak uvidím,snad nebudou zklamáním.


Jak pises o tech deskach nejsou tam nahodu Ferodo DS PERFORMANCE 2500, cetl jse recenzi kde uvadeli ze DS-2500 v kombinaci s Brembo kotuci je dosazeno nejlepsiho nebo velice dobreho brzdneho ucinku.
út Úno 13, 2007 10:28 am
IvoNinja
svobodník


Založen: 17.8.2007
Příspěvky: 79
Bydliště: Bratislava, Slovakia

Příspěvek Citovat
No clovece, tak po vsetkych tychto prispevkoch sa budem normalne obavat tomu autu nakladat, aby mi tam nahodou nieco nahle neodislo. Inac mne osobne spojka ide dost tazko - teda stlacanie pedalu a sem tam trochu vrzga, ale inac vyzera byt zatial OK - teda az na to, ze na volnobehu huci a je ju dost pocut. Pri radeni z prveho na druhy stupen vzdy pocut take puknutie, take divne je to, ako keby to vychadzalo dakde od radiacej paky, sranda je, ze ked radim rychlost z inych stupnov na dvojku, tak uz to neurobi, vzdy len z prveho stupna na druhy, neviem, ci to tak ma byt alebo nie. Kazdopadne som tym radenim rychlosti trosku sklamany, nejde az tak lahko ako som si predstavoval, to ked si predstavim, ake nadupane radenie rychlosti ma novy Civic TYPE-R, tak to je ultra kratke a ultra lahke. Zatial som nemal v rukach lepsiu prevodovku aku ma prave novy Type-R.
pá Srp 17, 2007 1:06 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
petas
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 13.5.2007
Příspěvky: 28

Příspěvek Citovat
takže já mám najeto asi 60t km spojku jsem měnil 2x, brzdový desky v předu 2x vzadu 1x, převodovku mám novou, polomotor taky (z důvodu žraní oleje, po rozdělání prasklý kroužky a poškrabaný válce), setrvačník taky novej, řízení taky, radio taky a gumy to je jasný, ale je s tím super zábava Very Happy
pá Srp 17, 2007 2:00 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
IvoNinja
svobodník


Založen: 17.8.2007
Příspěvky: 79
Bydliště: Bratislava, Slovakia

Příspěvek Citovat
Petas: Tak to je zly sen, ja som mal doposial od novoty 10 rokov Hondu Civic a to auto jazdilo (vlastne este jazdi, stale ho mam) uplne bez chyb a to som mu daval permanentne cez 7000 otacok. Nebyt 350Z, urcite volim nieco od Hondy, ale 350Z ma dostalo. No kebyze mam do toho tolko investovat a neustale opravovat, asi by ma ta chut zo "zabavy" presla. Este ze to auto mam dalsie 2 roky v zaruke. A to som myslel, ze nie len Honda, ale vseobecne vsetci japonci su spolahlivi. No dufam, ze ma moj 350Z nepresvedci o opaku, lebo z prispevkov, ktore som tu precital uz pomaly zacinam menit nazor. Rolling Eyes
pá Srp 17, 2007 2:13 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
pipni
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 8.2.2007
Příspěvky: 182

Příspěvek Citovat
IvoNinja napsal:
Petas: Tak to je zly sen, ja som mal doposial od novoty 10 rokov Hondu Civic a to auto jazdilo (vlastne este jazdi, stale ho mam) uplne bez chyb a to som mu daval permanentne cez 7000 otacok. Nebyt 350Z, urcite volim nieco od Hondy, ale 350Z ma dostalo. No kebyze mam do toho tolko investovat a neustale opravovat, asi by ma ta chut zo "zabavy" presla. Este ze to auto mam dalsie 2 roky v zaruke. A to som myslel, ze nie len Honda, ale vseobecne vsetci japonci su spolahlivi. No dufam, ze ma moj 350Z nepresvedci o opaku, lebo z prispevkov, ktore som tu precital uz pomaly zacinam menit nazor. Rolling Eyes



To zetko se sere skoro vsem:) Vetsina Porschi i starsich BMW, ktery jezdej casto na okruhy nemaj ani problemy... asi to odpovida polovicni cene za poradny auto:(
po Zář 03, 2007 11:23 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:    
Zaslat odpověď    Obsah fóra Z-Club » Motory Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na: 
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
phpBB česky - phpBB.cz