Autor |
Zpráva |
Ivo Ninja
Anonymní
|
Problem pri startovani motora Nissanu 350Z |
|
Priblizne pred mesiacom aj nieco som kupil 350Z z Nemecka, bola to predvadzaci model, rocnik 2006 v plnej vybave vratane navigacie a bluetooth handsfree a BOSE sound systemu, mal najazdenych vtedy 11.000 km. Tvrdili mi, ze urobili garancnu prehliadku pre istotu skor, je zaznacena v servisnej knizke. Teraz mam na Zetku najazdenych nieco cez 13.000 km a casto sa mi stava problem, ze mi nejde vobec nastartovat. Odomknem auto, vlozim kluc do zapalovania, otocim klucom do polohy, kedy sa rozsvietia kontrolky.. pockam nez vypnu ESP, TCS, airbag.. kontrolky a pootocim do poslednej polohy, kedy by mal motor nastartovat. Neudeje sa vsak nic, len zhasnu kontrolky a ked pustim kluc zo startovacej polohy, opat len ostanu svietit standardne kontrolky. Najvacsi bonus je, ze mi to robi nepravidelne, niekedy to nastartuje hned na prvy pokus, niekedy musim auto zamykat, odomykat a po par pokusoch auto zvykne nastartovat. Dnes rano som sedel v aute 20 minut ako pako, nez sa mi ho takymto sposobom podarilo nastartovat. Neviete v com moze byt problem? Buduci piatok som objednany na kontrolu do Nissanu, tak dufam, ze mi to tam odstrania, dam si urobit rovno pre istotu aj kompletnu garancku (nebudem cakat do 15.000 km). Inac tu je moja fotogaleria, v Bratislave som zatial ine cervene Zetko behat nevidel, takze som rad, ze som zatial ojedinely pripad
http://www.ivoninja.websnadno.cz/index.php?menu=7
Este mam jednu nezavaznu otazku - mam v umysle vymenit sanie za nejake priame sanie, co by ste doporucili? A posledna otazka - ked sanie vymenim, stratim zaruku na auto ci motor? Diky.
|
|
pá Srp 17, 2007 12:10 pm |
|
|
pipni
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 182
|
|
Re: Problem pri startovani motora Nissanu 350Z |
|
|
|
Priblizne pred mesiacom aj nieco som kupil 350Z z Nemecka, bola to predvadzaci model, rocnik 2006 v plnej vybave vratane navigacie a bluetooth handsfree a BOSE sound systemu, mal najazdenych vtedy 11.000 km. Tvrdili mi, ze urobili garancnu prehliadku pre istotu skor, je zaznacena v servisnej knizke. Teraz mam na Zetku najazdenych nieco cez 13.000 km a casto sa mi stava problem, ze mi nejde vobec nastartovat. Odomknem auto, vlozim kluc do zapalovania, otocim klucom do polohy, kedy sa rozsvietia kontrolky.. pockam nez vypnu ESP, TCS, airbag.. kontrolky a pootocim do poslednej polohy, kedy by mal motor nastartovat. Neudeje sa vsak nic, len zhasnu kontrolky a ked pustim kluc zo startovacej polohy, opat len ostanu svietit standardne kontrolky. Najvacsi bonus je, ze mi to robi nepravidelne, niekedy to nastartuje hned na prvy pokus, niekedy musim auto zamykat, odomykat a po par pokusoch auto zvykne nastartovat. Dnes rano som sedel v aute 20 minut ako pako, nez sa mi ho takymto sposobom podarilo nastartovat. Neviete v com moze byt problem? Buduci piatok som objednany na kontrolu do Nissanu, tak dufam, ze mi to tam odstrania, dam si urobit rovno pre istotu aj kompletnu garancku (nebudem cakat do 15.000 km). Inac tu je moja fotogaleria, v Bratislave som zatial ine cervene Zetko behat nevidel, takze som rad, ze som zatial ojedinely pripad
http://www.ivoninja.websnadno.cz/index.php?menu=7
Este mam jednu nezavaznu otazku - mam v umysle vymenit sanie za nejake priame sanie, co by ste doporucili? A posledna otazka - ked sanie vymenim, stratim zaruku na auto ci motor? Diky. |
Mas pri startovani vzdycky poradne seslaplou spojku az na zem? Muzeto delat treba zmuchlanej koberecek..
|
|
pá Srp 17, 2007 12:52 pm |
|
|
IvoNinja
svobodník
Založen: 17.8.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Bratislava, Slovakia |
|
|
|
Skusal som startovat aj so zatiahnutou rucnou brzdou a vyhodenou rychlostou na neutraly, na kobercek som si daval pozor, skusal som startovat aj so stlacenou spojkou, proste ziaden rozdiel. Zacinam mat obavy, ci tam nie je nejaky problem s elektronikou alebo nejakym tym zabezpecovacim zariadenim - imobilizerom.
|
|
pá Srp 17, 2007 1:12 pm |
|
|
IvoNinja
svobodník
Založen: 17.8.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Bratislava, Slovakia |
|
|
|
Dokonca sa mi stalo, ze som dal pri rozbehu malo plynu a skapal mi motor, ked som chcel opatovne nastartovat, tak to uz neslo - opat ten isty problem, ze kontrolky svietili, ale ked som pootocil klucom uz do polohy, kedy by malo auto nastartovat, nic sa neudialo. Nastastie sa mi to stalo uz pred domom, keby sa mi to stalo niekde v strede premavky, bol by to asi docela trapas. Takze som opat asi zo 10 minut v aute dumal, odomykal a zamykal dvere, az to po case konecne zase naskocilo, fakt divne.
|
|
pá Srp 17, 2007 1:59 pm |
|
|
cimboss
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 19.5.2007 Příspěvky: 56 Bydliště: Plešovec |
|
|
|
Pedál spojky musí být sešlápnut až k podlaze. Jinak ani ťuk, stejně jak to popisuješ.
|
|
so Srp 18, 2007 7:44 pm |
|
|
IvoNinja
svobodník
Založen: 17.8.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Bratislava, Slovakia |
|
|
|
Jasne, ved nie som blby, aby som nevymackol pedal spojky uplne k podlahe pri startovani. Preto som skusal aj druhu variantu, ako som pisal, startovat pri vyradenej rychlosti na neutraly - bez stlacenia spojky. Ale ani jedna moznost nezabera, dnes mi nechcelo auto opat 3x nastartovat, ale do 5. minut skusania pri vyberani a opatovnom vlozeni kluca to uz potom nastartovalo. Fakt som zvedavy, co to bude za chyba, dufam, ze ju budu vediet v Nissane odstranit a ze nebudem mat smolu, ze zrovna u nich im to bude neustale startovat bez problemov.
|
|
so Srp 18, 2007 8:30 pm |
|
|
TornadoPepa
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 9.1.2007 Příspěvky: 16
|
|
|
|
Podivej se na kontakty na baterce,jestli nejsou povolené.Měl jsem stejný problém jak popisuješ na jiném autě a nakonec to byla takováhle prkotina.
|
|
ne Srp 19, 2007 7:16 pm |
|
|
IvoNinja
svobodník
Založen: 17.8.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Bratislava, Slovakia |
|
|
|
TornadoPepa: Diky, skusim to pozriet. I ked mi ale nie je jasne, keby boli zle kontakty, preco by som bez toho, aby sa auto pohlo niekedy nastartoval az na piaty ci desiaty pokus a niekedy okamzite. Podla mna, keby boli zle kontakty na baterii, tak mi to nenakopne vobec, ale pozriem sa na to. Kazdopadne v piatok idem do servisu, takze tam mi potom dufam povedia k tomu viac.
|
|
po Srp 20, 2007 10:09 am |
|
|
komar
Člen FanClubu 350Z
Založen: 19.2.2007 Příspěvky: 282 Bydliště: Sokolov |
|
|
|
A co takhle treba treba zkusit dotahnout kabely na baterce? TOhle se mi delo u sluzebniho transita a u kamosovo renaulta to delalo taky, ale to je jen navrh, nejsou to zetka ale bylo to timto
|
|
po Srp 20, 2007 11:52 am |
|
|
cimboss
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 19.5.2007 Příspěvky: 56 Bydliště: Plešovec |
|
|
|
Nebo ještě jedna varianta, zkus si vzít druhý klíč.
|
|
po Srp 20, 2007 7:40 pm |
|
|
IvoNinja
svobodník
Založen: 17.8.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Bratislava, Slovakia |
|
|
|
Diky hosi za radu, ale uz treti den mi auto startuje hned na prvykrat. A citim sa trapne, pretoze niekto tu uvadzal tu radu, ze treba stlacat spojku az uplne k podlahe, inac motor ani nebrnkne a vyzera, ze naozaj ta finta bude v tomto. Je pre mna zahada, preco auto nestartuje pri vyradenej rychlosti na neutraly aj bez stlacenia spojky, ale mozno to urobili standardne, kedze auto bolo navrhovane v USA (i ked mam EU verziu) a tam su ludia schopni zazalovat za hocico. Takze mozno prave preto, aby nahodou auto niekomu nechcene nevyskocilo vpred, urobili pri startovani tuto poistku, aby sa spojka zarucene stlacila az uplne ku podlahe. Staci, ze nie je spojka uplne vytlacena a auto uz nenastartuje, je to sila. Inac, na toto by som asi nikdy nedosiel, nebyt vasej rady. Spojku som sice vzdy dost hlboko vytlacil, ale naozaj nie az uplne k podlahe. A prave preto mi niekedy nastartovalo na 5. pokus, niekedy neskor. To bolo ale preto, ze som tu spojku nakoniec nevedomky vytlacil spravne az k podlahe, preto to nakoniec nakoplo. No sranda. [samozrejme som medzitym skusal startovat aj s druhym klucom, ale robilo to to iste, az som nakoniec zacal skusat stlacat spojku na doraz k podlahe a zacalo to startovat na prvykrat, takze na 98% je to tym vytlacenim spojky].
|
|
út Srp 21, 2007 7:58 am |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
|
|
Diky hosi za radu, ale uz treti den mi auto startuje hned na prvykrat. A citim sa trapne, pretoze niekto tu uvadzal tu radu, ze treba stlacat spojku az uplne k podlahe, inac motor ani nebrnkne a vyzera, ze naozaj ta finta bude v tomto. Je pre mna zahada, preco auto nestartuje pri vyradenej rychlosti na neutraly aj bez stlacenia spojky, ale mozno to urobili standardne, kedze auto bolo navrhovane v USA (i ked mam EU verziu) a tam su ludia schopni zazalovat za hocico. Takze mozno prave preto, aby nahodou auto niekomu nechcene nevyskocilo vpred, urobili pri startovani tuto poistku, aby sa spojka zarucene stlacila az uplne ku podlahe. Staci, ze nie je spojka uplne vytlacena a auto uz nenastartuje, je to sila. Inac, na toto by som asi nikdy nedosiel, nebyt vasej rady. Spojku som sice vzdy dost hlboko vytlacil, ale naozaj nie az uplne k podlahe. A prave preto mi niekedy nastartovalo na 5. pokus, niekedy neskor. To bolo ale preto, ze som tu spojku nakoniec nevedomky vytlacil spravne az k podlahe, preto to nakoniec nakoplo. No sranda. [samozrejme som medzitym skusal startovat aj s druhym klucom, ale robilo to to iste, az som nakoniec zacal skusat stlacat spojku na doraz k podlahe a zacalo to startovat na prvykrat, takze na 98% je to tym vytlacenim spojky]. |
Čau Samuraji, to víš, že ten spínač na spojce je tam jen kvůli emerickejm pitomcům. Maj automatiku i na hajzlu, a se spojkou tam moc aut nejezdí. Sou to volové
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
út Srp 21, 2007 6:00 pm |
|
|
IvoNinja
svobodník
Založen: 17.8.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Bratislava, Slovakia |
|
|
|
Kojak: To mi je jasne, ale pri manualnej prevodovke davat takuto poistku, aby bola spojka zarucene stlacena az totalne k podlahe, inac motor nenastartuje, tak s tym som sa naozaj este nestretol. No ale aspon som opat o nieco mudrejsi a uz nemusim trpnut zakazdym, ked sadnem do auta, ci mi nastartuje alebo nie.
|
|
st Srp 22, 2007 10:22 am |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
|
|
Kojak: To mi je jasne, ale pri manualnej prevodovke davat takuto poistku, aby bola spojka zarucene stlacena az totalne k podlahe, inac motor nenastartuje, tak s tym som sa naozaj este nestretol. No ale aspon som opat o nieco mudrejsi a uz nemusim trpnut zakazdym, ked sadnem do auta, ci mi nastartuje alebo nie. |
Asi se s tím opravdu nesetkš, Z bylo původně jen pro USA, Evropa ječela, že ho chce také, no tak to tam máme také
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
st Srp 22, 2007 5:45 pm |
|
|
cimboss
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 19.5.2007 Příspěvky: 56 Bydliště: Plešovec |
|
|
|
|
|
Pedál spojky musí být sešlápnut až k podlaze. Jinak ani ťuk, stejně jak to popisuješ. |
Hahahahahaha
|
|
st Srp 22, 2007 8:16 pm |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|