Obsah fóra Z-Club
RegistraceHledatFAQSeznam uživatelůUživatelské skupinyPřihlášení
APS TT kit
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Zaslat odpověď    Obsah fóra Z-Club » Motory Zobrazit předchozí téma
Zobrazit následující téma
APS TT kit
Autor Zpráva
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Citovat
pipni napsal:
Jde jen o to tam nahrat novou mapu do originalni ridici jednotky. Ale nevim kdo to u nas umi, v nisanu nemaj podklady jak by to melo vypadat... Jednoduszi je tam pridat druhou ridici jednotku a tu pak nastavit podle motorovy brzdy. Ptal jsem se na to v americkejch forech i v eshopu kde jsem to kupoval, prej staci nahrat novou mapu, pro ne je to tam v USA hracka,ale tedy nevim kdo to vubec umi... Tobe Kojaku neco v nisanu delali v ridici jednotce nebo jen tam pridali tu pridavnou? Greddy ma z klubu jeste Janysek, s tin sem se dohodl ze s tim pude taky na brzdu, aby videl prubeh... Pred koupi jsem furt resil jestli greddy nebo APS, vic lidi doporucovalo z USA APS protoze ma vic dilu a nemusej se tam dokupovat dalsi veci...
ˇ S org jednotkou nikdo a nikde nehne. Nejde do ní vlézt, má to pouze výrobce. Nejde povolit V max a překonat ekoplombu. / to dokázal jen Drag Very Happy Very Happy , který se chlubil čipem, ale je to nesmysl, v té době podle mě nevěděl ani co to je/. U kitů s turby a komprosery je vždy přídavná jednotka. Je pevně přednastavená a u Gredy s ní také nejde dále pracovat. Takže mě hodně překvapilo,když jsi psal, že si přes PC múžeš měnit sám mapu. Jestli to slíbili, talk tomu měli dát program, jinak se obávám,že je to špatné. Já v této době tam už mám třetí jednotku od ING Brázdila, který ladil po přestavbě. Jednotka,kabreláž, cívky a naladění stálo víc ja 300t. Zas tak až moc tomu nerozumím, ale to jsou mé zkušenosti od lidí, kteří se tím zabývají. Greddy mi tenkrát doporučil ing. Burda , technický nám Nissanu, který jezdí závody offroadů Niss a rovněž veškeré další úpravy. Je fakt, že u kitu nebylo víko sání a výfuky, ale nebylo to potřeba. Motortakto upravený měl bez dvou 400 PS, Burdou na brzdě v Kolbence. Je to jeden z málalidí, ktzerý to opravdu umí a výsledky byly reálné. Tyto kity byly co pamatuji čtyři a všechny chodily bez problému, všechny se dělaly se zárukou do servisní knížky,Podle mě bude muset být nová jednotka místo té přídavné, která nechodí a nastaví jí ten, kdo jí bude inplantovat

_________________
Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky"....
út Bře 10, 2009 7:56 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
centros
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Praha

Příspěvek Švýcarsko snad taky umí Citovat
Koukněte na www.digitaltuning.ch mail je info@digitaltuning.ch
Psal jsem si s nima a nabídli úpravu ECU za 549 Euro včetně instalace. Vypadá, že by to měli umět. Ale nevím jak s turbem, dělají spíš standardní motory bez jiných úprav.

Kluci ze Zbraslavi, co mají brzdu, mi ukazovali grafy 350Z s kompresorem. To se mi líbilo, hezky rovná křivka krouťáku a lineární nárůst výkonu. Sice jen nějakých 380 koní (nárůst o 100 koní z původních 280), ale hezky čisté a hladké. Do toho asi půjdu já, ale ne teď, všechny prachy sypu do stavby.

Jo a ještě něco. Před měsícem prodával Invelt krásné žluté Porsche, jako nové za cenu asi 1.500.000 Kč. Petře, kolik tě už stálo tvoje Zetko s úpravami? Moje už 1.165.000 Kč, nepočítám spotřební věci jako gumy a destičky. S kompresorem už budu na ceně toho Porsche. Very Happy

_________________
2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium
út Bře 10, 2009 9:39 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pipni
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 8.2.2007
Příspěvky: 182

Příspěvek Re: Švýcarsko snad taky umí Citovat
Me omezovac rychlosti odstranovali na www.techtec.de , zkusim tam napsat jestli neco poradej... Zetko me stalo hodne... 1.65M stalo auto+leasing+pojisteni plus 1.2M upravy+servis+pneu+jizdy na okruhu.... Bléééééééé Ale uz se omezuju, vic sem letos narval do baraku Very Happy
út Bře 10, 2009 10:31 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Re: Švýcarsko snad taky umí Citovat
centros napsal:
Koukněte na www.digitaltuning.ch mail je info@digitaltuning.ch
Psal jsem si s nima a nabídli úpravu ECU za 549 Euro včetně instalace. Vypadá, že by to měli umět. Ale nevím jak s turbem, dělají spíš standardní motory bez jiných úprav.

Kluci ze Zbraslavi, co mají brzdu, mi ukazovali grafy 350Z s kompresorem. To se mi líbilo, hezky rovná křivka krouťáku a lineární nárůst výkonu. Sice jen nějakých 380 koní (nárůst o 100 koní z původních 280), ale hezky čisté a hladké. Do toho asi půjdu já, ale ne teď, všechny prachy sypu do stavby.

Jo a ještě něco. Před měsícem prodával Invelt krásné žluté Porsche, jako nové za cenu asi 1.500.000 Kč. Petře, kolik tě už stálo tvoje Zetko s úpravami? Moje už 1.165.000 Kč, nepočítám spotřební věci jako gumy a destičky. S kompresorem už budu na ceně toho Porsche. Very Happy
Porsche tě bude stát mnohem více až ho začneš upravovat Laughing Laughing Nato už jsem přišel dávno a nemysli si, že by ti stačia seriovka. Taky ě od toho odradila pekelně vysoká pojistka. Co e týče mých inf o omezovači, jsou straé více jak dva roky\, třeba to už někdo umí, ale rychlejší to v serii nebude

_________________
Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky"....
st Bře 11, 2009 9:50 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
centros
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Praha

Příspěvek Porsche, úpravy, něco jiného? Citovat
Jasně, úpravy Porsche by stály ranec, ale snad až tolik by se toho upravovat nemuselo. Asi bych tedy nesahal do motoru. Snad posílit brzdy... Pokud mě ještě budou bavit okruhy, tak zvažuju časem nějaké lehčí nářadíčko. Třeba Caterham nebo Lotus. Moc se mi líbí nová Evora a až ji udělají s kompresorem, bude to pecka! Ale to už Pípni bude mít vyladěné turbo a bude jednička Very Happy

_________________
2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium
st Bře 11, 2009 11:36 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jarda Mareček
zobák


Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Praha

Příspěvek Zbraslav Citovat
Můžeš mi dát kontakt na tu Zbraslav? Co tam všechno uměj na zetko udělat?

Díky
Jarda
so Bře 14, 2009 7:18 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Jarda Mareček
zobák


Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Praha

Příspěvek Zbraslav Citovat
380 koní, když je to udělaný, jak má bejt, přece musí úplně stačit... Cool , těch původních 280 je fakt málo.
so Bře 14, 2009 7:19 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
centros
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Praha

Příspěvek Zbraslav Citovat
Na Zbraslavi kluci měří výkon na brzdě a dělají chiptuning na koncernových autech, takže ne Nissan. Kontakt je zde http://www.mereni-vykonu.cz/index.html

_________________
2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium
ne Bře 15, 2009 6:25 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mario
vojín


Založen: 5.11.2007
Příspěvky: 30
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek Re: Konečně, hurá!!! Citovat
pipni napsal:
Dneska sem byl na brzde - vykon nic moc 350koni a 400Nm. Krivka je hodne zubata, hlevne kolem 5000rpm Sad Nevite nekdo cim by to mohlo byt zpusobeno? Dam to zpatky do nisanu,ale pochybuju ze na neco prijdou. Jeste mi drhne rizeni pri zataceni doprava a kdyz jedu z kopce a mam pod pulku nadrze, tak to skube, po naplneni nadrze to zas jede v pohode.


kruci, to je spatny.... to jsou hodnoty kompresoru, na turba slabýSad Ta krivka to je prusvih, jestli to auto podle toho i tak jede, tak to je pruser :/ preju hodne stesti s ladenim.

_________________
350Z, vortech, hks, ...
ne Bře 15, 2009 11:44 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Re: Konečně, hurá!!! Citovat
Mario napsal:
pipni napsal:
Dneska sem byl na brzde - vykon nic moc 350koni a 400Nm. Krivka je hodne zubata, hlevne kolem 5000rpm Sad Nevite nekdo cim by to mohlo byt zpusobeno? Dam to zpatky do nisanu,ale pochybuju ze na neco prijdou. Jeste mi drhne rizeni pri zataceni doprava a kdyz jedu z kopce a mam pod pulku nadrze, tak to skube, po naplneni nadrze to zas jede v pohode.


kruci, to je spatny.... to jsou hodnoty kompresoru, na turba slabýSad Ta krivka to je prusvih, jestli to auto podle toho i tak jede, tak to je pruser :/ preju hodne stesti s ladenim.
Čau Mario, tak už jsi to prodal? J a hele chlape, citoval jsem jen to, co jsi mi říkal, když jsi to dal do hromady, Jsem sice starej, ale pár věcí mi ještě slouží Smile Jinak auto dopadlo velmi dobře. alespoň podle fotek,m moc se tam nešetřilo. A co ostřik intercool, jak to funkuje. Mý auto už se zkouší, už to najelo 600 km, asi dobrý, ještě zaktivovat pytle a pár drobností

_________________
Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky"....
po Bře 16, 2009 8:13 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pipni
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 8.2.2007
Příspěvky: 182

Příspěvek Re: Konečně, hurá!!! Citovat
Auto se mi zas chova uplne jinak..... Zjistil jsem ze byla uvolnena hadicka od pridavny ridici jednotky, asi je to nejaka na kontrolu tlaku. Tak jsem tam dal poradnou sponu, aby to drzelo. Tedka ma auto brutalni tah mezi 3000-5000 otackama, pak to uz roste pomalu a auto se skube. I na sestku to strasne zrychluje Very Happy Skubani mi to delalo ikdyz jsem nemel turbo a mel jsem pod pulku nadrze, jako kdyby tam nesel poradne benzin. Tedka mi to skube nad 5000rpm skoro furt. Jsem si objednal novou zavodni pumpu + kit (walbro 255l) a necham si to v servisu poradne procistit kolem toho. Snad to uz pomuze...


http://www.walbro255.com/255-lph-high-pressure-kit-for-0308-n2550308350.html
po Bře 16, 2009 8:31 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
centros
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Praha

Příspěvek Tlač to tam pod tlakem! Citovat
Dej si do auta LPG. Tlaku bude dost i bez pumpy Very Happy

_________________
2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium
po Bře 16, 2009 10:44 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tuna
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 6.1.2008
Příspěvky: 105
Bydliště: Praha

Příspěvek Citovat
Ještě jsi mu zapomněl poradit vakuovou pumpu Laughing

_________________
_________________
Všichni lidé jednou zemřou, ale jen někteří skutečně žijí...
út Bře 17, 2009 1:27 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
centros
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Praha

Příspěvek Citovat
Tam dole mu to snad ještě funguje, je mladej Cool

_________________
2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium
út Bře 17, 2009 2:48 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Citovat
Tak blahopřeji, nechceš zkusit mou orig pumpu. Mám tam nynní 2x závodní Bosch.

_________________
Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky"....
út Bře 17, 2009 6:58 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:    
Zaslat odpověď    Obsah fóra Z-Club » Motory Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na: 
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
phpBB česky - phpBB.cz