Autor |
Zpráva |
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
|
|
Jde jen o to tam nahrat novou mapu do originalni ridici jednotky. Ale nevim kdo to u nas umi, v nisanu nemaj podklady jak by to melo vypadat... Jednoduszi je tam pridat druhou ridici jednotku a tu pak nastavit podle motorovy brzdy. Ptal jsem se na to v americkejch forech i v eshopu kde jsem to kupoval, prej staci nahrat novou mapu, pro ne je to tam v USA hracka,ale tedy nevim kdo to vubec umi... Tobe Kojaku neco v nisanu delali v ridici jednotce nebo jen tam pridali tu pridavnou? Greddy ma z klubu jeste Janysek, s tin sem se dohodl ze s tim pude taky na brzdu, aby videl prubeh... Pred koupi jsem furt resil jestli greddy nebo APS, vic lidi doporucovalo z USA APS protoze ma vic dilu a nemusej se tam dokupovat dalsi veci... |
ˇ S org jednotkou nikdo a nikde nehne. Nejde do ní vlézt, má to pouze výrobce. Nejde povolit V max a překonat ekoplombu. / to dokázal jen Drag , který se chlubil čipem, ale je to nesmysl, v té době podle mě nevěděl ani co to je/. U kitů s turby a komprosery je vždy přídavná jednotka. Je pevně přednastavená a u Gredy s ní také nejde dále pracovat. Takže mě hodně překvapilo,když jsi psal, že si přes PC múžeš měnit sám mapu. Jestli to slíbili, talk tomu měli dát program, jinak se obávám,že je to špatné. Já v této době tam už mám třetí jednotku od ING Brázdila, který ladil po přestavbě. Jednotka,kabreláž, cívky a naladění stálo víc ja 300t. Zas tak až moc tomu nerozumím, ale to jsou mé zkušenosti od lidí, kteří se tím zabývají. Greddy mi tenkrát doporučil ing. Burda , technický nám Nissanu, který jezdí závody offroadů Niss a rovněž veškeré další úpravy. Je fakt, že u kitu nebylo víko sání a výfuky, ale nebylo to potřeba. Motortakto upravený měl bez dvou 400 PS, Burdou na brzdě v Kolbence. Je to jeden z málalidí, ktzerý to opravdu umí a výsledky byly reálné. Tyto kity byly co pamatuji čtyři a všechny chodily bez problému, všechny se dělaly se zárukou do servisní knížky,Podle mě bude muset být nová jednotka místo té přídavné, která nechodí a nastaví jí ten, kdo jí bude inplantovat
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
út Bře 10, 2009 7:56 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Švýcarsko snad taky umí |
|
Koukněte na www.digitaltuning.ch mail je info@digitaltuning.ch
Psal jsem si s nima a nabídli úpravu ECU za 549 Euro včetně instalace. Vypadá, že by to měli umět. Ale nevím jak s turbem, dělají spíš standardní motory bez jiných úprav.
Kluci ze Zbraslavi, co mají brzdu, mi ukazovali grafy 350Z s kompresorem. To se mi líbilo, hezky rovná křivka krouťáku a lineární nárůst výkonu. Sice jen nějakých 380 koní (nárůst o 100 koní z původních 280), ale hezky čisté a hladké. Do toho asi půjdu já, ale ne teď, všechny prachy sypu do stavby.
Jo a ještě něco. Před měsícem prodával Invelt krásné žluté Porsche, jako nové za cenu asi 1.500.000 Kč. Petře, kolik tě už stálo tvoje Zetko s úpravami? Moje už 1.165.000 Kč, nepočítám spotřební věci jako gumy a destičky. S kompresorem už budu na ceně toho Porsche.
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
út Bře 10, 2009 9:39 pm |
|
|
pipni
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 182
|
|
Re: Švýcarsko snad taky umí |
|
Me omezovac rychlosti odstranovali na www.techtec.de , zkusim tam napsat jestli neco poradej... Zetko me stalo hodne... 1.65M stalo auto+leasing+pojisteni plus 1.2M upravy+servis+pneu+jizdy na okruhu.... Ale uz se omezuju, vic sem letos narval do baraku
|
|
út Bře 10, 2009 10:31 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
Re: Švýcarsko snad taky umí |
|
|
|
Koukněte na www.digitaltuning.ch mail je info@digitaltuning.ch
Psal jsem si s nima a nabídli úpravu ECU za 549 Euro včetně instalace. Vypadá, že by to měli umět. Ale nevím jak s turbem, dělají spíš standardní motory bez jiných úprav.
Kluci ze Zbraslavi, co mají brzdu, mi ukazovali grafy 350Z s kompresorem. To se mi líbilo, hezky rovná křivka krouťáku a lineární nárůst výkonu. Sice jen nějakých 380 koní (nárůst o 100 koní z původních 280), ale hezky čisté a hladké. Do toho asi půjdu já, ale ne teď, všechny prachy sypu do stavby.
Jo a ještě něco. Před měsícem prodával Invelt krásné žluté Porsche, jako nové za cenu asi 1.500.000 Kč. Petře, kolik tě už stálo tvoje Zetko s úpravami? Moje už 1.165.000 Kč, nepočítám spotřební věci jako gumy a destičky. S kompresorem už budu na ceně toho Porsche. |
Porsche tě bude stát mnohem více až ho začneš upravovat Nato už jsem přišel dávno a nemysli si, že by ti stačia seriovka. Taky ě od toho odradila pekelně vysoká pojistka. Co e týče mých inf o omezovači, jsou straé více jak dva roky\, třeba to už někdo umí, ale rychlejší to v serii nebude
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
st Bře 11, 2009 9:50 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Porsche, úpravy, něco jiného? |
|
Jasně, úpravy Porsche by stály ranec, ale snad až tolik by se toho upravovat nemuselo. Asi bych tedy nesahal do motoru. Snad posílit brzdy... Pokud mě ještě budou bavit okruhy, tak zvažuju časem nějaké lehčí nářadíčko. Třeba Caterham nebo Lotus. Moc se mi líbí nová Evora a až ji udělají s kompresorem, bude to pecka! Ale to už Pípni bude mít vyladěné turbo a bude jednička
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
st Bře 11, 2009 11:36 pm |
|
|
Jarda Mareček
zobák
Založen: 3.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Praha |
|
Zbraslav |
|
Můžeš mi dát kontakt na tu Zbraslav? Co tam všechno uměj na zetko udělat?
Díky
Jarda
|
|
so Bře 14, 2009 7:18 pm |
|
|
Jarda Mareček
zobák
Založen: 3.8.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Praha |
|
Zbraslav |
|
380 koní, když je to udělaný, jak má bejt, přece musí úplně stačit... , těch původních 280 je fakt málo.
|
|
so Bře 14, 2009 7:19 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Zbraslav |
|
Na Zbraslavi kluci měří výkon na brzdě a dělají chiptuning na koncernových autech, takže ne Nissan. Kontakt je zde http://www.mereni-vykonu.cz/index.html
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
ne Bře 15, 2009 6:25 pm |
|
|
Mario
vojín
Založen: 5.11.2007 Příspěvky: 30 Bydliště: Uherské Hradiště |
|
Re: Konečně, hurá!!! |
|
|
|
Dneska sem byl na brzde - vykon nic moc 350koni a 400Nm. Krivka je hodne zubata, hlevne kolem 5000rpm Nevite nekdo cim by to mohlo byt zpusobeno? Dam to zpatky do nisanu,ale pochybuju ze na neco prijdou. Jeste mi drhne rizeni pri zataceni doprava a kdyz jedu z kopce a mam pod pulku nadrze, tak to skube, po naplneni nadrze to zas jede v pohode. |
kruci, to je spatny.... to jsou hodnoty kompresoru, na turba slabý Ta krivka to je prusvih, jestli to auto podle toho i tak jede, tak to je pruser :/ preju hodne stesti s ladenim.
_________________ 350Z, vortech, hks, ... |
|
ne Bře 15, 2009 11:44 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
Re: Konečně, hurá!!! |
|
|
|
|
|
Dneska sem byl na brzde - vykon nic moc 350koni a 400Nm. Krivka je hodne zubata, hlevne kolem 5000rpm Nevite nekdo cim by to mohlo byt zpusobeno? Dam to zpatky do nisanu,ale pochybuju ze na neco prijdou. Jeste mi drhne rizeni pri zataceni doprava a kdyz jedu z kopce a mam pod pulku nadrze, tak to skube, po naplneni nadrze to zas jede v pohode. |
kruci, to je spatny.... to jsou hodnoty kompresoru, na turba slabý Ta krivka to je prusvih, jestli to auto podle toho i tak jede, tak to je pruser :/ preju hodne stesti s ladenim. |
Čau Mario, tak už jsi to prodal? J a hele chlape, citoval jsem jen to, co jsi mi říkal, když jsi to dal do hromady, Jsem sice starej, ale pár věcí mi ještě slouží Jinak auto dopadlo velmi dobře. alespoň podle fotek,m moc se tam nešetřilo. A co ostřik intercool, jak to funkuje. Mý auto už se zkouší, už to najelo 600 km, asi dobrý, ještě zaktivovat pytle a pár drobností
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
po Bře 16, 2009 8:13 pm |
|
|
pipni
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 182
|
|
Re: Konečně, hurá!!! |
|
Auto se mi zas chova uplne jinak..... Zjistil jsem ze byla uvolnena hadicka od pridavny ridici jednotky, asi je to nejaka na kontrolu tlaku. Tak jsem tam dal poradnou sponu, aby to drzelo. Tedka ma auto brutalni tah mezi 3000-5000 otackama, pak to uz roste pomalu a auto se skube. I na sestku to strasne zrychluje Skubani mi to delalo ikdyz jsem nemel turbo a mel jsem pod pulku nadrze, jako kdyby tam nesel poradne benzin. Tedka mi to skube nad 5000rpm skoro furt. Jsem si objednal novou zavodni pumpu + kit (walbro 255l) a necham si to v servisu poradne procistit kolem toho. Snad to uz pomuze...
http://www.walbro255.com/255-lph-high-pressure-kit-for-0308-n2550308350.html
|
|
po Bře 16, 2009 8:31 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
Tlač to tam pod tlakem! |
|
Dej si do auta LPG. Tlaku bude dost i bez pumpy
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
po Bře 16, 2009 10:44 pm |
|
|
Tuna
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 6.1.2008 Příspěvky: 105 Bydliště: Praha |
|
|
|
Ještě jsi mu zapomněl poradit vakuovou pumpu
_________________ _________________
Všichni lidé jednou zemřou, ale jen někteří skutečně žijí... |
|
út Bře 17, 2009 1:27 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
|
|
Tam dole mu to snad ještě funguje, je mladej
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
út Bře 17, 2009 2:48 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
Tak blahopřeji, nechceš zkusit mou orig pumpu. Mám tam nynní 2x závodní Bosch.
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
út Bře 17, 2009 6:58 pm |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|