Autor |
Zpráva |
BebeOne
zobák
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 23 Bydliště: Usti nad Labem |
|
Exploze ve vyfuku? |
|
Stalo se Vam nekdy,ze by vam "vystrelilo" z vyfuku? Ja jsem pred chvili podrazoval z vytocene trojky na dvojku, s meziplynem, a pri brzdeni se ozvali dve obrovske rany, malem sem prestip zadkem sedacku jak sem se lek.
Stalo se to poprve za dobu co mam Zetko,tak nevim jestli to opravdu bylo z vyfuku,nebo nekdo strilel po me;))
_________________ .
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm |
|
so Zář 06, 2008 10:52 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
|
|
V Brně na okruhu jsem jel za Subaru Impreza WRX, pěkně jsem ho stíhal, na konci cílové rovinky z něj šlehaly plameny. Taky zrovna brzdil a podřazoval.
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
ne Zář 07, 2008 7:34 am |
|
|
BebeOne
zobák
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 23 Bydliště: Usti nad Labem |
|
|
|
Prijde mi ale divny, ze se mi to stalo se seriovym zetkem a teprve po pul roce... Taky me napadlo, ze by to mozna mohlo byt benzinem...beru u Tesca.
_________________ .
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm |
|
ne Zář 07, 2008 10:00 am |
|
|
Svobi
vojín
Založen: 24.11.2007 Příspěvky: 35 Bydliště: Habartov- u Sokolova NEJSEM TEN CO MA VITO (aby se to nepletlo) |
|
|
|
Asi se to muze stat ,ale zajmalo by me jestli prezil katalizator pokud ta rana byl plamen ve vyfuku.
|
|
ne Zář 07, 2008 10:07 am |
|
|
BebeOne
zobák
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 23 Bydliště: Usti nad Labem |
|
|
|
Joo, tak to nevim... auto se chova stejne, jede stejne, zni stejne...jeste to dneska prozkoumam...
_________________ .
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm |
|
ne Zář 07, 2008 10:20 am |
|
|
pipni
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 182
|
|
|
|
|
|
Prijde mi ale divny, ze se mi to stalo se seriovym zetkem a teprve po pul roce... Taky me napadlo, ze by to mozna mohlo byt benzinem...beru u Tesca. |
U teska prodavaj natural 98 ?
|
|
ne Zář 07, 2008 10:23 am |
|
|
BebeOne
zobák
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 23 Bydliště: Usti nad Labem |
|
|
|
Jojo, prodavaj. Zkousel sem i stridat shell / tesco a nepoznal sem zadnou zmenu,takze jsem zustal u Tesca, ale ted teda nevim...
_________________ .
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm |
|
ne Zář 07, 2008 10:42 am |
|
|
pipni
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 182
|
|
|
|
|
|
Jojo, prodavaj. Zkousel sem i stridat shell / tesco a nepoznal sem zadnou zmenu,takze jsem zustal u Tesca, ale ted teda nevim... |
Ja beru v Praze Vieru 100 od benziny za 32.50Kc .
|
|
ne Zář 07, 2008 11:12 am |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
Chytl ti ve vejfuku zbytkovej benzin, kterej ti nestihl vyhořet ve válci, jak pustíš vytočenej plyn . Oktanama to není, jezdil jsem stále na 95, žádnej rozdíl, jen neznatelně ve vysokejch. Americký verze jezdej doslova na sračkovej benzín a motory jsou totožné s kompres. poměrem s evropou. Výkon,krou´ták, vše stejné. Ty benz páry bouchnou až v zadní kýblu, jinak by jsi to neslyšel. Závada by mohla být jen v některé svíčce, nebo cívce, že ve vysokejch už nepálí. Závadu v cívce ukazuje jednotka na displey. tak možná svíčka.
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
ne Zář 07, 2008 6:11 pm |
|
|
Hannibal
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 4.6.2008 Příspěvky: 33 Bydliště: Louny |
|
|
|
Odbočuji od tematu ,ale který produkt jsi tankoval na Shelce? 98 jsem nikde na teto čerpačce nevidel. Pouze V power , ale ten je 95ka podle obsluhy. Mimochodem , v běžném provozu jezdíte na 95 nebo 98-100 ?
|
|
ne Zář 07, 2008 11:22 pm |
|
|
BebeOne
zobák
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 23 Bydliště: Usti nad Labem |
|
|
|
Jojo, mas pravdu. Cerpal jsem v power racing a v beznym provozu samozrejme 98, 95 jsem nezkousel.
_________________ .
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm |
|
po Zář 08, 2008 1:27 am |
|
|
komar
Člen FanClubu 350Z
Založen: 19.2.2007 Příspěvky: 282 Bydliště: Sokolov |
|
|
|
Mezi V Power Racingem a V Power by mel byt rozdil, zkus si vsimnou ze maj pistole s napisy V power ale je tam 95 nebo 100 pistole a pak obyc nat 95, rozdil mezi temito benziny je jednoduchej vice aditiv...
Pracuju na OMV a my tu mame prozmenu Carreru 95 - 100 a Nat 95, Sprint Diesel
Nafta je to obycejna tak jako kazda jina, ale mezi benzinem je to trosku rozdil
Reknu to takhle - Primera 98rv, GT P11 to davala najevo ve vysokejch otackach dosti znatelne, hur sla do tech otacek, trvalo ji to s obycejnou 95 natural, carrera je benzin z aditivama, ktere cisti motor vice o nej pecuji a lepe by mel jet, rozdil byl nepatrne poznatelny u carrery 95 a u 100 byl jiz vetsi a rozeznatelny, papirove je udavano nejakych 280 aditiv na 1000l u Nat95, pak je 690 aditiv na 1000l u Carrera 95, A POZOR u Carrera 100 je udavano 1400 aditiv na 1000l, tedy 3x tolik co u 95 a 6 a pul krat nez u obyc benzinu, ty cisla nejsou presna musel bych do tech tabulek, ale uvedl sem to jako priklad kdyz se o tom bavite a co se tyce tesca, tak tam sem na pumpe take pracoval a benzin tam neni o nic horsi nez kdekoli jinde a divili by ste se co tam tankovali lidi za auta, to je spise vrozena vec tak jako ze musite rano vstavat tak je proste FAMA o spatnem benzinu u obchodnich stredisek ale verte mi ze mnohem nebezpecnejsi jsou bezejmene pumpy (myslim treba hned kousek za prahou smer K.Vary) protoze tam soukromnici setri jak se da ...
|
|
so Zář 13, 2008 9:46 pm |
|
|
Svobi
vojín
Založen: 24.11.2007 Příspěvky: 35 Bydliště: Habartov- u Sokolova NEJSEM TEN CO MA VITO (aby se to nepletlo) |
|
|
|
Jo stima obchodnima domama je to pravda . Hlavne Globus ma kvalitni benzin .Znamymu octavie 1,6 zere o litr min kdyz natankuje na Globusu nez na jinych neznamych pumpach. A deda poznal na Fabce taky rozdil kdyz vzal plnou na globusu misto na onu. Ted nevim jak jsou ty webovky ,ale jsou v takovy asociaci kde jim castejc kontrolujou palivo a dlouhodobe jsou na tom lepe nez ostatni pumpy , na globusu se stim dokonce chluby na stojanech. Patri tam Schell,Globus,Tesco, a dalsi uz nepamatuju.
|
|
ne Zář 14, 2008 9:15 am |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
Nechci bejt vlezlej, ale 95-l00 oct jsem zkoušel na různých autech a vždy mininálně tři nádrže, aby to jednotka překoktala. Ani u Z atmosféry jsem výrazný rozdíl nepoznal. taktéž XK Jag a XKR,MB 350 a všichni doporučují 98 oct a vejš. U přepńovaných motorů vůbec žádněj rozdíl. Ty aditiva jsou hlavně pro vysoko otáč. motory s vysokým kompresním poměrem, které jdou od 6-9.t a nekonečno. A to Z nemá.Dobré jsou určitě ty čistící přísady, co začal Shell Omv. Pocujou celý palivový systém od nádrže po vstřikovače, jak píše Komár. Ale jinak si myslílm, že zal00oct benzín máš dobrý pocit, ale vyhozené peníze. Podpálení ventilů nehrozí, jednotka si upraví předstih sama,od toho tam je.
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
ne Zář 14, 2008 10:03 am |
|
|
Zdenda
vojín
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Vysočina |
|
|
|
|
|
Nechci bejt vlezlej, ale 95-l00 oct jsem zkoušel na různých autech a vždy mininálně tři nádrže, aby to jednotka překoktala. Ani u Z atmosféry jsem výrazný rozdíl nepoznal. taktéž XK Jag a XKR,MB 350 a všichni doporučují 98 oct a vejš. U přepńovaných motorů vůbec žádněj rozdíl. Ty aditiva jsou hlavně pro vysoko otáč. motory s vysokým kompresním poměrem, které jdou od 6-9.t a nekonečno. A to Z nemá.Dobré jsou určitě ty čistící přísady, co začal Shell Omv. Pocujou celý palivový systém od nádrže po vstřikovače, jak píše Komár. Ale jinak si myslílm, že zal00oct benzín máš dobrý pocit, ale vyhozené peníze. Podpálení ventilů nehrozí, jednotka si upraví předstih sama,od toho tam je. |
Takže jezdíš na normální 95 okt. benzín? Měl jsem pocit, že někde ve starších příspěvcích jsem četl, že všichni tankujeme do Z pouze 98 okt. a výš a že právě jinak hrozí to podpálení ventilů??
Já teda tankoval 98 okt u Jet a teď posledních cca 6 nádrží u Shell (V power racing) a rozdíl žádný nevidím, necítím.. Ale pro dobrý pocit, znáte to..
|
|
ne Zář 14, 2008 7:58 pm |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|