Obsah fóra Z-Club
RegistraceHledatFAQSeznam uživatelůUživatelské skupinyPřihlášení
Exploze ve vyfuku?
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Zaslat odpověď    Obsah fóra Z-Club » Diskuze - open forum Zobrazit předchozí téma
Zobrazit následující téma
Exploze ve vyfuku?
Autor Zpráva
BebeOne
zobák


Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 23
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek Exploze ve vyfuku? Citovat
Stalo se Vam nekdy,ze by vam "vystrelilo" z vyfuku? Ja jsem pred chvili podrazoval z vytocene trojky na dvojku, s meziplynem, a pri brzdeni se ozvali dve obrovske rany, malem sem prestip zadkem sedacku jak sem se lek.
Stalo se to poprve za dobu co mam Zetko,tak nevim jestli to opravdu bylo z vyfuku,nebo nekdo strilel po me;))

_________________
.
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm
so Zář 06, 2008 10:52 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
centros
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Praha

Příspěvek Citovat
V Brně na okruhu jsem jel za Subaru Impreza WRX, pěkně jsem ho stíhal, na konci cílové rovinky z něj šlehaly plameny. Taky zrovna brzdil a podřazoval.

_________________
2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium
ne Zář 07, 2008 7:34 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BebeOne
zobák


Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 23
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek Citovat
Prijde mi ale divny, ze se mi to stalo se seriovym zetkem a teprve po pul roce... Taky me napadlo, ze by to mozna mohlo byt benzinem...beru u Tesca.

_________________
.
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm
ne Zář 07, 2008 10:00 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Svobi
vojín


Založen: 24.11.2007
Příspěvky: 35
Bydliště: Habartov- u Sokolova NEJSEM TEN CO MA VITO (aby se to nepletlo)

Příspěvek Citovat
Asi se to muze stat ,ale zajmalo by me jestli prezil katalizator pokud ta rana byl plamen ve vyfuku.
ne Zář 07, 2008 10:07 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BebeOne
zobák


Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 23
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek Citovat
Joo, tak to nevim... auto se chova stejne, jede stejne, zni stejne...jeste to dneska prozkoumam...

_________________
.
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm
ne Zář 07, 2008 10:20 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
pipni
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 8.2.2007
Příspěvky: 182

Příspěvek Citovat
BebeOne napsal:
Prijde mi ale divny, ze se mi to stalo se seriovym zetkem a teprve po pul roce... Taky me napadlo, ze by to mozna mohlo byt benzinem...beru u Tesca.


U teska prodavaj natural 98 ?
ne Zář 07, 2008 10:23 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
BebeOne
zobák


Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 23
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek Citovat
Jojo, prodavaj. Zkousel sem i stridat shell / tesco a nepoznal sem zadnou zmenu,takze jsem zustal u Tesca, ale ted teda nevim...

_________________
.
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm
ne Zář 07, 2008 10:42 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
pipni
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 8.2.2007
Příspěvky: 182

Příspěvek Citovat
BebeOne napsal:
Jojo, prodavaj. Zkousel sem i stridat shell / tesco a nepoznal sem zadnou zmenu,takze jsem zustal u Tesca, ale ted teda nevim...


Ja beru v Praze Vieru 100 od benziny za 32.50Kc .
ne Zář 07, 2008 11:12 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Citovat
Chytl ti ve vejfuku zbytkovej benzin, kterej ti nestihl vyhořet ve válci, jak pustíš vytočenej plyn . Oktanama to není, jezdil jsem stále na 95, žádnej rozdíl, jen neznatelně ve vysokejch. Americký verze jezdej doslova na sračkovej benzín a motory jsou totožné s kompres. poměrem s evropou. Výkon,krou´ták, vše stejné. Ty benz páry bouchnou až v zadní kýblu, jinak by jsi to neslyšel. Závada by mohla být jen v některé svíčce, nebo cívce, že ve vysokejch už nepálí. Závadu v cívce ukazuje jednotka na displey. tak možná svíčka.

_________________
Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky"....
ne Zář 07, 2008 6:11 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hannibal
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 4.6.2008
Příspěvky: 33
Bydliště: Louny

Příspěvek Citovat
Odbočuji od tematu ,ale který produkt jsi tankoval na Shelce? 98 jsem nikde na teto čerpačce nevidel. Pouze V power , ale ten je 95ka podle obsluhy. Mimochodem , v běžném provozu jezdíte na 95 nebo 98-100 ?
ne Zář 07, 2008 11:22 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BebeOne
zobák


Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 23
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek Citovat
Jojo, mas pravdu. Cerpal jsem v power racing a v beznym provozu samozrejme 98, 95 jsem nezkousel.

_________________
.
Bebe.One, 2004 350Z, Nismo Cold Air Intake, H&R podlozky 20/25mm
po Zář 08, 2008 1:27 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
komar
Člen FanClubu 350Z


Založen: 19.2.2007
Příspěvky: 282
Bydliště: Sokolov

Příspěvek Citovat
Mezi V Power Racingem a V Power by mel byt rozdil, zkus si vsimnou ze maj pistole s napisy V power ale je tam 95 nebo 100 pistole a pak obyc nat 95, rozdil mezi temito benziny je jednoduchej vice aditiv...

Pracuju na OMV a my tu mame prozmenu Carreru 95 - 100 a Nat 95, Sprint Diesel Laughing
Nafta je to obycejna tak jako kazda jina, ale mezi benzinem je to trosku rozdil

Reknu to takhle - Primera 98rv, GT P11 to davala najevo ve vysokejch otackach dosti znatelne, hur sla do tech otacek, trvalo ji to s obycejnou 95 natural, carrera je benzin z aditivama, ktere cisti motor vice o nej pecuji a lepe by mel jet, rozdil byl nepatrne poznatelny u carrery 95 a u 100 byl jiz vetsi a rozeznatelny, papirove je udavano nejakych 280 aditiv na 1000l u Nat95, pak je 690 aditiv na 1000l u Carrera 95, A POZOR u Carrera 100 je udavano 1400 aditiv na 1000l, tedy 3x tolik co u 95 a 6 a pul krat nez u obyc benzinu, ty cisla nejsou presna musel bych do tech tabulek, ale uvedl sem to jako priklad kdyz se o tom bavite a co se tyce tesca, tak tam sem na pumpe take pracoval a benzin tam neni o nic horsi nez kdekoli jinde Wink a divili by ste se co tam tankovali lidi za auta, to je spise vrozena vec tak jako ze musite rano vstavat tak je proste FAMA o spatnem benzinu u obchodnich stredisek ale verte mi ze mnohem nebezpecnejsi jsou bezejmene pumpy (myslim treba hned kousek za prahou smer K.Vary) protoze tam soukromnici setri jak se da ...
so Zář 13, 2008 9:46 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Svobi
vojín


Založen: 24.11.2007
Příspěvky: 35
Bydliště: Habartov- u Sokolova NEJSEM TEN CO MA VITO (aby se to nepletlo)

Příspěvek Citovat
Jo stima obchodnima domama je to pravda . Hlavne Globus ma kvalitni benzin .Znamymu octavie 1,6 zere o litr min kdyz natankuje na Globusu nez na jinych neznamych pumpach. A deda poznal na Fabce taky rozdil kdyz vzal plnou na globusu misto na onu. Ted nevim jak jsou ty webovky ,ale jsou v takovy asociaci kde jim castejc kontrolujou palivo a dlouhodobe jsou na tom lepe nez ostatni pumpy , na globusu se stim dokonce chluby na stojanech. Patri tam Schell,Globus,Tesco, a dalsi uz nepamatuju.
ne Zář 14, 2008 9:15 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Citovat
Nechci bejt vlezlej, ale 95-l00 oct jsem zkoušel na různých autech a vždy mininálně tři nádrže, aby to jednotka překoktala. Ani u Z atmosféry jsem výrazný rozdíl nepoznal. taktéž XK Jag a XKR,MB 350 a všichni doporučují 98 oct a vejš. U přepńovaných motorů vůbec žádněj rozdíl. Ty aditiva jsou hlavně pro vysoko otáč. motory s vysokým kompresním poměrem, které jdou od 6-9.t a nekonečno. A to Z nemá.Dobré jsou určitě ty čistící přísady, co začal Shell Omv. Pocujou celý palivový systém od nádrže po vstřikovače, jak píše Komár. Ale jinak si myslílm, že zal00oct benzín máš dobrý pocit, ale vyhozené peníze. Podpálení ventilů nehrozí, jednotka si upraví předstih sama,od toho tam je.

_________________
Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky"....
ne Zář 14, 2008 10:03 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdenda
vojín


Založen: 6.11.2007
Příspěvky: 38
Bydliště: Vysočina

Příspěvek Citovat
Kojak napsal:
Nechci bejt vlezlej, ale 95-l00 oct jsem zkoušel na různých autech a vždy mininálně tři nádrže, aby to jednotka překoktala. Ani u Z atmosféry jsem výrazný rozdíl nepoznal. taktéž XK Jag a XKR,MB 350 a všichni doporučují 98 oct a vejš. U přepńovaných motorů vůbec žádněj rozdíl. Ty aditiva jsou hlavně pro vysoko otáč. motory s vysokým kompresním poměrem, které jdou od 6-9.t a nekonečno. A to Z nemá.Dobré jsou určitě ty čistící přísady, co začal Shell Omv. Pocujou celý palivový systém od nádrže po vstřikovače, jak píše Komár. Ale jinak si myslílm, že zal00oct benzín máš dobrý pocit, ale vyhozené peníze. Podpálení ventilů nehrozí, jednotka si upraví předstih sama,od toho tam je.

Takže jezdíš na normální 95 okt. benzín? Měl jsem pocit, že někde ve starších příspěvcích jsem četl, že všichni tankujeme do Z pouze 98 okt. a výš a že právě jinak hrozí to podpálení ventilů??
Já teda tankoval 98 okt u Jet a teď posledních cca 6 nádrží u Shell (V power racing) a rozdíl žádný nevidím, necítím.. Ale pro dobrý pocit, znáte to..
ne Zář 14, 2008 7:58 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:    
Zaslat odpověď    Obsah fóra Z-Club » Diskuze - open forum Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na: 
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
phpBB česky - phpBB.cz