Autor |
Zpráva |
Drag
Prezident N.O.C. - 350Z
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 650
|
|
Kojakův "Fat Boy" |
|
Kojak předělává a předělává.....
Jeho auto bude lepší a lepší - až bude nejlepší
Vlastně už je, aspoň mezi Nissany 350Z
Zde je pár fotek....
Komentář: |
|
Velikost: |
148.55 kB |
Zobrazeno: |
18023 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
143.32 kB |
Zobrazeno: |
18023 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
142.29 kB |
Zobrazeno: |
18039 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
128.76 kB |
Zobrazeno: |
18040 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
125.26 kB |
Zobrazeno: |
18040 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
147.77 kB |
Zobrazeno: |
18040 krát |
|
|
|
so Črc 26, 2008 10:29 pm |
|
|
komar
Člen FanClubu 350Z
Založen: 19.2.2007 Příspěvky: 282 Bydliště: Sokolov |
|
|
ne Črc 27, 2008 8:42 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
dík, v pátek plánovány první test jízdy s Brazdilem a doladění jednotky
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
po Črc 28, 2008 8:21 pm |
|
|
centros
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha |
|
super |
|
je to bomba, už ho chci vidět!
_________________ 2006 350Z, Nismo 9.5xR18, Toyo R-888 255/35R18, brzdy AP Racing, nerez hadice, kapalina RBF600, tlumiče HKS Hipermax III, podvozek Kinetix, Hotchkis, rám šasi GT Spec, MREV2 Plenum, Motordyne 5/16" Spacer, K&N, spojka a setrvák JWT, svíčky Denso Iridium |
|
st Črc 30, 2008 11:50 am |
|
|
vlastik.vitek
Člen FanClubu 350Z
Založen: 13.8.2007 Příspěvky: 95 Bydliště: Brumov-Bylnice |
|
|
|
Tyyy jooooo!!!!! Tak to je teda kus motoru
Jen bych se chtěl zeptat Jardo, ty jsi ty kola hodil do chromu?
Doufám že s tím stihneš Mimoň, jestli tam pojedeš
|
|
čt Črc 31, 2008 7:03 pm |
|
|
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 642
|
|
|
|
|
|
Tyyy jooooo!!!!! Tak to je teda kus motoru
Jen bych se chtěl zeptat Jardo, ty jsi ty kola hodil do chromu?
Doufám že s tím stihneš Mimoň, jestli tam pojedeš |
Čau Vlastíku, no Mimoń snad ano, jde to pomalu, stále se řeší drobné problémy jak se auto kompletuje, pak ještě na autě nastavit mapy motoru od nízkých otáček, vše vyzkoušt, zajet. Taky zjistitt, co vydrží ostatní agregáty od převodovky po diferák. Osobně simyslím, že první chrupne kardan. hřídel, jez karbonu, už se zadává výroba ocelové. Sachsu byl zadán nový výkon motoru, taže vyrobí pořádnou dvoulamel spojku, no v zimě přímo řazená převodovka s rovnými zuby na vysoký krou´ták, silnější diferák, tak že plně použitelnej krou´ták bude až na jaře, Ale nejdůležitější a také nejdražší věci jsou hotové, příští sezonu bude auto připraveno na rvačky se všemi supersporty Svými parametry včetně tuhosti předčí téměř všechny, proto jsem se do toho pustil. Pak už to bude jen na řidiči a jeho svěrači Co se týče kol jsou původní hliníkové Superlegery, trojdílky od OZ, které jsem nechal přeleštit v Č. Budějovicích, kde mají nově mašinu od BBS a extra technologii, že jsou ve vysokém lesku a údajně nekorodují. Na nkorozy dali garanci, nejsou stříkány lakem, tak se uvidí, jak jsou dobří Jedeš na Příbram ? Asi tam pojedu na Grizzlíku, je tam dráha na čtyřkolky, tak tam můžeš jezdit
_________________ Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky".... |
|
čt Črc 31, 2008 7:43 pm |
|
|
vlastik.vitek
Člen FanClubu 350Z
Založen: 13.8.2007 Příspěvky: 95 Bydliště: Brumov-Bylnice |
|
|
|
|
|
|
|
Tyyy jooooo!!!!! Tak to je teda kus motoru
Jen bych se chtěl zeptat Jardo, ty jsi ty kola hodil do chromu?
Doufám že s tím stihneš Mimoň, jestli tam pojedeš |
Čau Vlastíku, no Mimoń snad ano, jde to pomalu, stále se řeší drobné problémy jak se auto kompletuje, pak ještě na autě nastavit mapy motoru od nízkých otáček, vše vyzkoušt, zajet. Taky zjistitt, co vydrží ostatní agregáty od převodovky po diferák. Osobně simyslím, že první chrupne kardan. hřídel, jez karbonu, už se zadává výroba ocelové. Sachsu byl zadán nový výkon motoru, taže vyrobí pořádnou dvoulamel spojku, no v zimě přímo řazená převodovka s rovnými zuby na vysoký krou´ták, silnější diferák, tak že plně použitelnej krou´ták bude až na jaře, Ale nejdůležitější a také nejdražší věci jsou hotové, příští sezonu bude auto připraveno na rvačky se všemi supersporty Svými parametry včetně tuhosti předčí téměř všechny, proto jsem se do toho pustil. Pak už to bude jen na řidiči a jeho svěrači Co se týče kol jsou původní hliníkové Superlegery, trojdílky od OZ, které jsem nechal přeleštit v Č. Budějovicích, kde mají nově mašinu od BBS a extra technologii, že jsou ve vysokém lesku a údajně nekorodují. Na nkorozy dali garanci, nejsou stříkány lakem, tak se uvidí, jak jsou dobří Jedeš na Příbram ? Asi tam pojedu na Grizzlíku, je tam dráha na čtyřkolky, tak tam můžeš jezdit |
No tak to je dobře
Do Příbrami asik nepojedu, protože to mám přes půl replubliky a sem celej týden na brigádě, vydělávat se musí, šetřím na
|
|
pá Srp 01, 2008 5:25 pm |
|
|
Svobi
vojín
Založen: 24.11.2007 Příspěvky: 35 Bydliště: Habartov- u Sokolova NEJSEM TEN CO MA VITO (aby se to nepletlo) |
|
|
pá Srp 15, 2008 6:58 pm |
|
|
Petr
Člen FanClubu 350Z
Založen: 27.1.2007 Příspěvky: 78 Bydliště: Čistá v Krkonoších |
|
|
|
Pardní,takový rejsingový tjůning
_________________
Ten kdo chce příliš moc může ztratit úplně všechno a ten kde chce od života málo nemusí dostat vůbec nic. |
|
st Srp 20, 2008 11:02 am |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|