Obsah fóra Z-Club
RegistraceHledatFAQSeznam uživatelůUživatelské skupinyPřihlášení
Úprava motoru

 
Zaslat odpověď    Obsah fóra Z-Club » Motory Zobrazit předchozí téma
Zobrazit následující téma
Úprava motoru
Autor Zpráva
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Úprava motoru Citovat
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení Sad /, dám ke zkouknutí Laughing

_________________
Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky"....
čt Čer 12, 2008 10:26 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mario
vojín


Založen: 5.11.2007
Příspěvky: 30
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek Re: Úprava motoru Citovat
Kojak napsal:
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení Sad /, dám ke zkouknutí Laughing



gratulace pane Smile uz se tesim na svezeni

_________________
350Z, vortech, hks, ...
ne Čer 15, 2008 10:59 am Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
vlastik.vitek
Člen FanClubu 350Z


Založen: 13.8.2007
Příspěvky: 95
Bydliště: Brumov-Bylnice

Příspěvek Re: Úprava motoru Citovat
Kojak napsal:
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení Sad /, dám ke zkouknutí Laughing

Jj, taky gratuluju.... Ten výkon je dost veliký, a ten krouťák, to je neco, to se jen tak nevidí..... Už se těším na obrázky a doufám že i na svezení Wink N.O.C. - 350Z
ne Čer 15, 2008 7:27 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek Re: Úprava motoru Citovat
vlastik.vitek napsal:
Kojak napsal:
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení Sad /, dám ke zkouknutí Laughing

Jj, taky gratuluju.... Ten výkon je dost veliký, a ten krouťák, to je neco, to se jen tak nevidí..... Už se těším na obrázky a doufám že i na svezení Wink N.O.C. - 350Z
Ahoj. krou´ták je přímo pekelnej a nevyužitelnej, musí dolů, všechno by to urval. Nějak si s tím poradíme Laughing

_________________
Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky"....
ne Čer 15, 2008 7:52 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlastik.vitek
Člen FanClubu 350Z


Založen: 13.8.2007
Příspěvky: 95
Bydliště: Brumov-Bylnice

Příspěvek Re: Úprava motoru Citovat
Kojak napsal:
vlastik.vitek napsal:
Kojak napsal:
Tak konečně byl motor zkompletován a odzkoušen na stolici. Výsledek náročné přestavby :
Výkon : 632 PS
Kroutící moment : 898 Nm
Plnící tlak : 1,45 Bar
Tak ještě to odzkoušet na autě, v úterý je vůz v Praze. Jsou na staveny dvě mapy, jedna je volnější na vodu se 450 PS. dle vyjádření ing. Brázdila není problémpustit výkon na 1000 PS pro závody, samo s omezenou životností. K motoru bude výsledný test s grafem a video ze stolice. Jak to bude k maní / po zaplacení Sad /, dám ke zkouknutí Laughing

Jj, taky gratuluju.... Ten výkon je dost veliký, a ten krouťák, to je neco, to se jen tak nevidí..... Už se těším na obrázky a doufám že i na svezení Wink N.O.C. - 350Z
Ahoj. krou´ták je přímo pekelnej a nevyužitelnej, musí dolů, všechno by to urval. Nějak si s tím poradíme Laughing

Tak to jo, jsem si říkal, to by se ani nedalo přenést na cestu ten výkon Very Happy
ne Čer 15, 2008 8:18 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Kojak
Člen N.O.C. - 350Z


Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 642

Příspěvek MOTOR VQ V 350 Z-CHARAKTERISTIKA Citovat
Svůj debut si odbyl již v r.94, ve druhé generaci Maximy QX. v té době se jednalo o nejlehčí šestiválec do V a je zřejmě do dnes. Je celohliníkové konstrukce se suchými tenkými, ocelovými vložkami, kovanou klikovou hřídelí, kovanými písty a ojniceni. Velmi lehké jsou hlavy i duté vačkové hřídele, bez hydraul. zvedátek. Ty jsou nahrazeny klasikou, hrníčkovými a o správnou ventilovou vůli se starají přesné vymezovací kalibry. Tyto kalibry, tedy podložky se mění až při zhlučnění motoru. O rozvody se téměř není nutné starat,díky jednořadému řetězu, kteý přímo roztáčí sací vačky a od těch jsou kratšími řetízky poháněny vnější vačky, výfukové. Agregát se velmi rychle ohřívá i v zimě, díky dvěma, na sobě nezávislými chladícími okruhy.Jeden proudí pouze blokem,druhý hlavami. / tolik výpis z odb.časo./ Je vidět, že motor je velmi dobře konstrukčně řešen,mě tam chybí pouze přímý vstřik přímo nad píst, což už je dnes v celku běžné. Co mě překvapilo, že jsou i kované ojnice. To je velmi dobré pro přídavné, přeplńování. Je zde překážkou jen velký kompresní poměr, který je nutné řešit, jak se pustí tlaky nad 0,5 bar. Ale myslím, že levné řešení, jsou podložky mezi blok a hlavy. Kdybych to věděl, řešil bych to takto, levně a v výkonu kolem 500 ps bych se dostal také. Jen lepší lágry a sadu vysokotlakých těsnění a štelovatelnou jednotku:( Sad

_________________
Máme rádi modré ptáky. Jsme "Jedničky"....
ne Črc 06, 2008 4:41 pm Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:    
Zaslat odpověď    Obsah fóra Z-Club » Motory Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na: 
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
phpBB česky - phpBB.cz